6 Reacties

2 jaar geleden

Wat leuk had er nog nooit van gehoord, heb me aangemeld uit helmond🙋🏻‍♀️

2 jaar geleden

Heb me toevallig afgelopen week aangemeld, nav een tip van een vriendin van me. Zitten nog niet erg veel mensen op, maar nu iets van contact op de site met 2 mensen. Ben benieuwd wat er uit komt.

2 jaar geleden

Hier vandaag ook aangemeld jammer dat er nog niet heel veel mensen bij mij uit de buurt hier gebruik van maken. Wij komen uit hoogvliet Rotterdam. Is er hiervoor ook een app die je kan downloaden daar wordt ik nog niet echt wijs uit🤔

2 jaar geleden

Wij hebben hier een mamacafe. Dat is een beetje het zelfde idee. 2x per maand in een buurthuis gezellig allemaal samen. Het klinkt heel suf en wist ook niet wat ik er van kon verwachten maar ik vind het erg leuk en ze organiseren vaak ook wat leuks om te doen als een workshop of een hulpverlener die eens komt kletsen en vertellen wat ze doen voor moeders/ vaders. Dus misschien als er geen mommyfriend in de buurt is wel een mamacafe?

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Wij hebben hier een mamacafe. Dat is een beetje het zelfde idee. 2x per maa ...
Mamacafe heb je hier ook maar alleen op vrijdag… zo jammer dat dat niet in het weekend is. Niet alle moeders hebben een dag vrij en al helemaal niet perse op vrijdag.

2 jaar geleden

Reactie op Panda5001

Mamacafe heb je hier ook maar alleen op vrijdag… zo jammer dat dat niet in ...
Ja dat is jammer. Bij ons hadden ze eerst 1e en 3e vrijdag in de maand en hebben het nu aangepast naar 1 vrijdag en 1 zaterdag voor indd werkende mama's op vrijdag. Wie weet kan je het eens opperen😁