11 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben deze, mijn dochter loopt. Maar kruipt soms ook nog stukjes. Daarom vind ik deze schoenen handig waarbij de neus van rubber is, beschadigd de schoen niet zo snel. Het merk is van shoesme. Flexibele zool.

één jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Wij hebben deze, mijn dochter loopt. Maar kruipt soms ook nog stukjes. Daar ...
Ah die zijn super leuk! Ik heb al eens gekeken op de website van Shoesme maar wist niet of dat idd fijne schoentjes zijn.

één jaar geleden

Ja shoes me heb ik hier ook, helaas niet gedacht aan rubber aan de voorkant😅 dus de schoentjes zijn al gauw lelijk aan de voorkant. Ze loopt veel maar kruipt soms ook. Een beetje zonde want ze kosten wel wat. Verder zijn de schoentjes van shoes me wel fijn niet een te dikke zool. Ik heb toevallig net via bol.com cutieshoes besteld leek mij ook makkelijker aan te doen en een leren neus. Dus even kijken of dat wat is. En dan bewaar ik de andere nog even tot ze echt loopt.

één jaar geleden

Wij hebben deze de Froddo Paix. Zalando heeft deze in verschillende kleuren en prijzen😉

één jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Wij hebben deze, mijn dochter loopt. Maar kruipt soms ook nog stukjes. Daar ...
Ik heb deze overigens in t zwart gekocht! Super mooie schoenen👍🏻

één jaar geleden

ik heb de uggs neumel gekocht voor mijn zoontje maar dan via vinted want de prijzen zijn belachelijk!

één jaar geleden

ik heb de uggs neumel gekocht voor mijn zoontje maar dan via vinted want de prijzen zijn belachelijk!

één jaar geleden

Donsje heeft ook mooie schoentjes met flex zool :)

één jaar geleden

Mijn dochter heeft deze, Ook een flexibele zool. Haar maat was toen lastig te vinden. Poespas heeft nu maat 18 19 20 weer

één jaar geleden

Ik zweer bij shoesme 🙌🏻 Mooie flexibele zool. Mijn kids lopen er perfect op die eerste halfjaar.

één jaar geleden

Hier hebben we ze van Lodger