14 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou toch heel voorzichtig zijn met zo'n spray in een babykamer.. Kan je een klamboe boven haar bed hangen? Misschien wat natuurlijke producten met citrus om de muggen te weren?

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik zou toch heel voorzichtig zijn met zo'n spray in een babykamer.. Kan j ...
Dankjewel voor de tip. Klamboe heeft ze inderdaad al. Ik ga straks als ze wakker wordt naar Holland en barrett en daar om advies vragen. Spray wil ik gebruiken omdat ik de mug dus niet kan vinden 馃槬

2 jaar geleden

Ik las afgelopen week ergens dat je stickers hebt die je kunt plakken, daar komt een geur vanaf die muggen afstoot.. Die kun je op een bedje of de buggy plakken.. Ik ga daar zelf ook nog naar kijken?

2 jaar geleden

en een muggenparfumlampje ( geen idee hoe dat ding heet ) ik neem die ook altijd mee op vakantie

2 jaar geleden

Ik heb een muggen stekker van HG, werkt goed.

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Dankjewel voor de tip. Klamboe heeft ze inderdaad al. Ik ga straks als ze w ...
Snap ik.. toch denk ik dat een bult minder schadelijk is dan zo'n spray. Ik lees iets over een sticker, hoop dat Claudiia1991 hier nog op terug komt!

2 jaar geleden

Dit zijn de muggen stickers die wij al geruime tijd gebruiken en erg blij mee. Plak ze op het bedje. Ook bij ons zelf plak ik ze op het en geen last van muggen

2 jaar geleden

Wij hebben een klamboe die strak om het ledikant kan (ook om n reisbedje), werkt bij ons super! (Deryan klamboe, bol.com)

2 jaar geleden

Geen tips om de muggen weg te jagen. Maar ik zelf ben hartstikke allergisch voor muggen, bij mij helpt azaron zalf tegen de jeuk. Je hebt het ook in stick tegenwoordig, maar die heb ik nog nooit geprobeerd

2 jaar geleden

als je een ventilator aanzet, dusdanig dat hij over t bed wappert en je kind niet op de tocht ligt dan kunnen die kakmuggen niet landen want die worden weggeblazen 馃お

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

als je een ventilator aanzet, dusdanig dat hij over t bed wappert en je kin ...
Ventilator staat aan maar durf niet op het bedje te richten. Misschien toch doen?

2 jaar geleden

Ik heb vandaag deze aangeschaft. En mijn kleine meid helemaal ingesmeerd. Hopelijk heeft t efect. En o ja anti muggen stickers heb ik zojuist besteld op prenatal.nl ben benieuwd.

2 jaar geleden

Oeps te snel op enter gedrukt. Deze heb ik vandaag gekocht

2 jaar geleden

Hoop dat het werkt! Laat je het ons weten?