7 Reacties
2 jaar geleden
Als ze er geen last van heeft hoef je er niks mee te doen hoor. Trekt vanzelf weg 😊
2 jaar geleden
Als ze er geen last van heeft hoef je er niks mee te doen hoor. Trekt vanze ...
Oke gelukkig maar. Ik dacht het al. Maar begon toch te twijfelen omdat ze best dik en rood zijn. Zocht even wat herkenning en advies.
2 jaar geleden
Je hebt verschillende soort muggen in Nederland tegenwoordig, sommige geven heftigere reacties als dit.
Dit lijkt het bijna op een milde allergische reactie. Mijn man reageert zo ook op sommige steekbeesten maar hij is behoorlijk allergisch en dan ontstaat er zelfs een ontstekingsreactie. Het wordt dan paarsblauw, dik en warm. Dan moet hij echt naar de huisarts voor cortisonenzalf.
Maar als ze er geen last van heeft hoef je niks te doen en anders kan je koelen om de jeuk en zwelling tegen te gaan.
2 jaar geleden
Oke gelukkig maar. Ik dacht het al. Maar begon toch te twijfelen omdat ze b ...
Ja mijn dochter heeft dat ook regelmatig dat ze zo groot worden, maar is de volgende dag vaak al bijna helemaal weg. Ze heeft er geen last van ze zit er niet aan ofzo haha
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Je hebt verschillende soort muggen in Nederland tegenwoordig, sommige geven ...
Jeetje zo heftig joh. Ja dat dacht ik ook dat het toch een lichte allergische reactie erop is. Heb niks aan haar gemerkt gelukkig!, Na een nacht slapen keek ik vanochtend. De bulten zijn veel minder rood en dik gelukkig.
2 jaar geleden
Ja mijn dochter heeft dat ook regelmatig dat ze zo groot worden, maar is de ...
Klopt hier zijn ze ook veel minder dik en rood