8 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb er nooit wat mee gedaan. Geen last van, dus wat mij betreft afblijven. Ik merk zelf altijd dat ik er meer laat krijgt als ik er juist wel aan zit.
2 jaar geleden
Ik smeer cicaplast van la roche posay. Die is wel heel goed daarvoor.
2 jaar geleden
Hier smeren we pure aloë Vera gel en t werkt hier heel goed. Ik doe dat al jaren als ik gestoken wordt dus nu bij moep ook.
2 jaar geleden
Muggenstekker op de kamer hangen. Hebben wij ook en al veel minder muggen in huis
2 jaar geleden
Als je nog borstvoeding geeft, meerdere keren per dag een beetje melk smeren op de bult! Het liefst direct na de prik, even goed inmasseren, dat helpt tegen de zwelling en tegen de jeuk. Doe het ook bij mezelf (momenteel helemaal lek geprikt op vakantie in Jamaica) en het helpt serieus beter dan alle andere zalfjes en smeersels 🙂
2 jaar geleden
Als je nog borstvoeding geeft, meerdere keren per dag een beetje melk smeren op de bult! Het liefst direct na de prik, even goed inmasseren, dat helpt tegen de zwelling en tegen de jeuk. Doe het ook bij mezelf (momenteel helemaal lek geprikt op vakantie in Jamaica) en het helpt serieus beter dan alle andere zalfjes en smeersels 🙂