9 Reacties

2 jaar geleden

Mooiste vis van de zee, rupsje nooit genoeg, allerlei badboekjes (kauwt zo lekker volgnes mij😂), de dierentrein, waar is dribbel, wilde dieren kijk en voel!

2 jaar geleden

"Beer waar ben je?" en "Nijntje aanwijsboek" zijn allebei nu erg favoriet! Al moet ik ook zeggen dat onze dochter op dit moment alle boekjes, opendoen, doorbladeren, dichtdoen en weer van vooraf aan beginnen, fantastisch vind! Voor ons handig tijdens verschonen, anders ligt ze geen seconde stil..

2 jaar geleden

Dit is momenteel onze favoriet. Heel mooi verhaal over vriendschap

2 jaar geleden

100 eerste woordjes van edward underwood. Een super stevig mooi flapjesboek. Mijn ukkie heeft er al heel wat uurtjes in “gelezen”

2 jaar geleden

Kikker is jarig. Nijntje. Dikkie Dik. Boekjes met flapjes. Voelboekjes. En ook boekjes van bieb, dan hebben we steeds wat nieuws.

2 jaar geleden

Reactie op CharlotteVN63

Dit is momenteel onze favoriet. Heel mooi verhaal over vriendschap
Hey leuk! Die heb ik voor de vakantie van de bieb geleend 🤩 Goed om te lezen dat ie in de smaak valt, goede hoop hier dan ook

2 jaar geleden

Elke avond een verhaaltje van Dikkie Dik hier! En verder 101 boeken beneden, maar om te slapen is Dikkie Dik favoriet. Aanrader voor de tekeningen zijn de boeken van Mark Jansen (bijvoorbeeld Niets Gebeurd en Monsters). Verder ook alle boeken van Charlotte Demantons. En 'Nog even achter mijn oortjes kriebelen' vinden ze hier leuk net als the good old Gruffalo. De Muizenhuis boeken zijn ook met vlagen favoriet. En we hebben een woordenboekje net tekeningen van Fiep Westendorp die erg in trek is. Kikker wordt ook vaak gepakt, Kikker is Kikker, Kikker en het vogeltje (over doodgaan) en Kikker is jarig. Ach, ik kan de hele boekenkast wel opnoemen. Abonnement op de bieb is met kinderen een goed idee 🤭🙃

2 jaar geleden

Mijn favoriet is de mol die wou weten wie er op zijn kop had gepoept . Maar we hebben hier ook Jip en Janneke , raad eens hoeveel ik van je hou, het grote Nijntje boek, kikkerboek

2 jaar geleden

Hier zijn de boekjes van "knuffel me" favoriet!