13 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben soortgelijk acties hier het is nu al bijna 6 weken zo, ze heeft voorheen alle nachten doorgeslapen😔 het is zo zielig hopelijk gaat het snel voorbij!!

2 jaar geleden

Reactie op MRiemens

Wij hebben soortgelijk acties hier het is nu al bijna 6 weken zo, ze heeft ...
Dank voor je reactie! Hier ook, eerder sliep hij ook gewoon de nacht door. Ik vind het ook zo zielig en je voelt je enorm machteloos. Wat proberen jullie om het te doorbreken?

2 jaar geleden

Hier ook. We laten hem nu gewoon even huilen. Duurt het echt lang dan ga ik er naartoe. Maar vaak is ie zomaar ineens stil. Geen idee waar het aan ligt

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft nu hetzelfde. Iemand idee wat je het best kan doen?

2 jaar geleden

Exact dit. bizar. Hier helpt het alleen als ie bij ons in bed mag. Meestal ben ik rond middernacht moe van het op een neer lopen en leg ik hem in ons bed.

2 jaar geleden

Hier exact hetzelfde sinds een week of 2. Wij laten nu een lampje branden. Leek gisteren beter te zijn (gans de nacht doorgeslapen), maar vanavond toch terug hetzelfde verhaal

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde, helpt alleen om dr aan de borst (geef nog steeds borstvoeding) te leggen. Na 10 min kan ik dr terug in bed leggen.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Na elke slaapcyclus krijsend wakker, en helpt ook alleen als ik hem aan de borst aanleg

2 jaar geleden

Slaapregressie in combinatie met sprong 7 is errugggg pittig. Hier er net doorheen. Duurde 3 weken. Sterkte ladies ❤️

2 jaar geleden

Hier sinds afgelopen zondag ook hetzelfde verhaal, elke x wakker met huilen dan komen wij bij onze dochter en dan slaapt ze net weer , zijn we weer op bed en slapen nog net niet en weer huilen, bieden we flesje aan en dan ene keer drinkt ze wel andere x niet is ook wisselend . Dan op de arm nemen en liedjes zingen en half slapend in bed leggen wil soms ook nog helpen . Hebben jullie nog andere goede tips? Of is het gewoon door bikkelen?

2 jaar geleden

Wat toevallig dit topic, gister nog op gegoogeld. Onze dochter van 1 jaar en 2 weken heeft ook soms ineens (vroeg in de nacht) dat ze huilend wakker wordt en heel moeilijk te troosten is. Op internet las ik dat nachtangst vaak pas vanaf 1,5jr is maar fijn hier herkenning te lezen. Hier geen tips. Wij houden haar vast tot ze rustig is.

2 jaar geleden

Hier toevallig geen last van (nog). Maar ik heb bij Zara vandaag een hele leuke glow in the dark slinger gekocht. Ze wordt namelijk nog wel wakker tussendoor in de nacht. En vond het dan een fijn idee dat ze nog ietsje kan zien, zonder dat het super fel is zegmaar. Misschien kan zoiets een beetje troost bieden? Of iets als een knuffel, zelf knuffelen, lampje etc. Want denk dat troost hoe voor de hand liggend ook, het beste werkt :)

2 jaar geleden

Reactie op Ekeid

Exact dit. bizar. Hier helpt het alleen als ie bij ons in bed mag. Meestal ...
Hier precies hetzelfde!