4 Reacties

één jaar geleden

Landal! Heb je speciale babyhuisjes met aparte babykamer en nog een extra kamer voor evt een ander kind! Vooral Coldehoven en Rabbit Hill zijn leuk! En veel goedkoper dan centerparcs 🤭

één jaar geleden

Ik zou ook centerparcs aanraden. Heb dat met mijn dochter van destijds 13 maanden en mijn moeder samen gedaan. Was nog volop corona tijd toen, dus weinig open, maar wel heel gezellig. Een midweekje zijn we geweest. Wij hebben van prenatal van die kortingsbonnen liggen. Scheelt een hele hoop.

één jaar geleden

Wij gaan altijd naar Landal, erg tevreden over! Veel keus in parken. Wij gaan graag naar de parken in Limburg. Ik ben vorig maar ook met mijn moeder en dochter een weekendje geweest. Zeker een aanrader. Veel plezier alvast!

één jaar geleden

Landal is hier ook populair, maar gewoon een kleine boerencamping met wat huisjes en een speeltuintje en wat beesten voor de deur is misschien ook al leuk? Op die leeftijd hoeft het allemaal nog niet zo groots. Anders is Land van Bartje tof als je richting het noorden woont. Wij zijn laatst zelf naar Dwergtersand net over de grens geweest. Wat kleinschaliger dan de gemiddelde landal, maar voor een klein spruitje van 1,5 heerlijk. Het kostte ook een stuk minder dan de Nederlandse landals (200 euro voor een weekend).