15 Reacties
2 jaar geleden
Maar wat stoort hem dan? Voor melk waarschijnlijk of wordt ie zomaar wakker?
2 jaar geleden
Reactie op hildathomaz
Maar wat stoort hem dan? Voor melk waarschijnlijk of wordt ie zomaar wakker ...
Nja sinds 3 maanden gaat hij naar de opvang en is dus super vaak ziek. Ik denk dat hij benauwd is en daarom vaak wakker word… we doen er al alles aan en zijn al vaker bij de dokter geweest alleen die zeggen dat t vanzelf weer overgaat…
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft afgelopen weken dat er meerdere tandjes doorkomen en dus ook slechter slaapt dan ooit 🥲. Misschien die van jou ook?
Hij heeft hier trouwens wel afwisselend hoor, ene nacht goed andere heel slecht.
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Nja sinds 3 maanden gaat hij naar de opvang en is dus super vaak ziek. Ik d ...
Ahwww jaa dat kan wel goed de reden zijn. Zielig😞. Kan je niet anders zo een steampuf gebruiken voordat hij naar bed gaat? Heb ooit gehoord dat het helpt maar heb er zelf geen ervaring mee..
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Nja sinds 3 maanden gaat hij naar de opvang en is dus super vaak ziek. Ik d ...
Lang leve het leed dat opvang bacteriën heet. De huisarts blijft hier ook altijd hetzelfde zeggen, hoe benauwd het kind ook is. 'in de eerste 4 jaar van zijn leven krijgt hij 300 infecties mee. Dit hoort erbij en gaat vanzelf over'
Elke 20 minuten wakker is echt slopend! Mist hij je? Als je bij hem bent is het dan goed? Dan zou je eventueel kunnen proberen om hem bij je te nemen met slapen.. wij hebben een tijdje zo'n diffuser gebruikt met etherische oliën. Was wel even zoeken welke bij hem werkte, maar dat weten we nu. Als hij nu rommelige nachten heeft, zet ik dat ding aan en gaat het wat beter
2 jaar geleden
zag toevallig een ander topic van je en wellicht een open deur maar t is bij jullie nu best onrustig thuis toch.. dat dat zn weerslag heeft op hem?
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
zag toevallig een ander topic van je en wellicht een open deur maar t is bi ...
Nee want mijn partner en ik zijn en wonen niet samen, ons zoontje krijgt daar niks van mee dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik ben zelf ook een stuk meer ontspannen dus daar zal t ook niet aan liggen. Misschien omdat hij zijn vader minder ziet?
2 jaar geleden
Lang leve het leed dat opvang bacteriën heet. De huisarts blijft hier ook a ...
Jaa zo gauw ik hem pak is t goed en hij valt in slaap direct na t oppakken…
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Jaa zo gauw ik hem pak is t goed en hij valt in slaap direct na t oppakken… ...
Weet niet of je het wat vind, maar dan zou je kunnen proberen om samen te slapen. Hebben wij de laatste weken ook weer tijdelijk gedaan en sinds vorige week slaapt hij weer gewoon hele nachten door in z'n eigen bedje
2 jaar geleden
Weet niet of je het wat vind, maar dan zou je kunnen proberen om samen te s ...
En hoe deden jullie dat? Ik ben bang dat hij van t bed valt
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Ja dat snap ik, maar je bent sowieso alert hoor. Ik slaap vaak in de maternale houding met z'n gezichtje richting m'n oksel of juist de andere kant. Ik leg dan een kussen aan de andere kant ter hoogte van zijn beentjes en leg dan mijn hand over m'n zoontje heen, op het kussen. Zodat ik voel wanneer hij gaat bewegen, maar niet het hele gewicht van mijn arm/hand op zijn lijfje ligt. Weet niet of ik het zo duidelijk omschrijf hoor 😅. Je vind al snel zelf een fijne houding en wat voor jullie werkt hoor.
2 jaar geleden
We legden hem wel altijd eerst in zijn eigen bed, maar na 3x op en neer lopen in de vroege nacht, wisten we al hoe laat het was en pakten hem bij ons. We legden hem ook weleens terug als hij een tijd bij ons had gelegen en weer in diepe slaap was. Dan sliep hij vaak weer door tot de volgende ochtend.
2 jaar geleden
We legden hem wel altijd eerst in zijn eigen bed, maar na 3x op en neer lop ...
Heel erg bedankt voor de tips, dit ga ik is proberen!🙏🤍
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Wij hebben nog een cosleeper naast ons staan. Ze past er niet meer in maar geeft een veilig gevoel dat ze er niet uit kan rollen. Anders eventueel iets naast je bed zetten? In het logeerbed bij men moeder heb ik heteens afgebakend met een bureau en stoel