12 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee

2 jaar geleden

Hier ook! Geen tips helaas 😅

2 jaar geleden

Ik help hem als hij wakker wordt nog een keer terug in slaap. Wiegen of voeden. Vaak slaapt hij dan nog een keer minimaal 45min. Maar als hij smorgens slaapt, slaapt hij smiddags pas 13u.

2 jaar geleden

Ik volg mee, hetzelfde probleem hier!

2 jaar geleden

Wij zijn overgestapt naar 2 slaapjes. Nu slaapt hij in de ochtend van ongeveer 9.30 tot 11.00 en de middag van 13.30 tot 15.30/16.00 uur. Ik weet niet of jouw kindje hier al aan toe is maar misschien het proberen waard😊

2 jaar geleden

Nou ik wil eigenlijk liever weten hoe je je kind laat slapen overdag 🤣👍 maar succes met het zoeken naar een ander ritme!

2 jaar geleden

Hoezo wil je het om gooien? Slaapt je kind niet goed snachts?

2 jaar geleden

Hoezo wil je het om gooien? Slaapt je kind niet goed snachts?
Kijk dit vind ik een eye opener.. Snachts gaat het goed. Er gaat eigenlijk niet echt iets 'verkeerd'. Dacht meer.. in aanloop naar slaapjes laten vallen moet ze wel de middag gaan slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Meliss93

Wij zijn overgestapt naar 2 slaapjes. Nu slaapt hij in de ochtend van ongev ...
Ietsje te vroeg nog, denk ik. Aangezien ze nu nog 2x zo kort slaapt.. Misschien langerwakker houden tussentijds. Twijfel veel tussen signalen of wakkertijd volgen..

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Nou ik wil eigenlijk liever weten hoe je je kind laat slapen overdag 🤣👍 m ...
Ahh ♡♡♡♡♡ veel geoefend hier met zelfstandig in slaap vallen. Donkere kamer, white noise, verhaaltje lezen op schoot in schemerige kamer, knuffeltje mee naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op Baby2301

Ietsje te vroeg nog, denk ik. Aangezien ze nu nog 2x zo kort slaapt.. Missc ...
Is ook lastig! Ik kijk altijd naar signalen dat hij moe begint te worden. Hou ook wel de wakkertijd in m'n achterhoofd maar mijn zoontje heeft zich daar nooit aan gehouden en ieder kindje is anders!😁

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Nou ik wil eigenlijk liever weten hoe je je kind laat slapen overdag 🤣👍 m ...
Same here🤣