Hi mama's
Sinds deze week word mijn zoontje regelmatig 'snachts wakker tussen 12 en 3 en wil dan niet meer alleen slapen. Hij sliep al een hele tijd van 19-7 door. Op zich geen probleem, hij heeft veel geleerd in korte tijd dus ben super trots! Hopelijk is het een fase :-)
Echter heb ik zaterdag een verjaardag na 19u. Zoon gaat bij m'n ouders logeren - heeft hij al eens eerder gedaan en ging altijd goed, maar toen hadden we dit niet. Oma vind het geen probleem mocht hij wakker worden, evt zou ze met hem in het logeerbed gaan liggen dan ( of hij dat accepteert is een tweede).
Ik drink niet, dus ben sowieso in staat om hem op te halen als het nodig is.
Hoe zouden jullie dit aanpakken? En zouden jullie je kind met oma in bed laten slapen?
Ons kleintje is nu ruim 7 maanden en heeft ook ineens besloten om niet meer door te slapen snachts. Dinsdag gaat hij voor het eerst bij zijn oma logeren dus hopelijk gaat dat goed, mocht dit niet het geval zijn neemt oma hem gewoon mee in bed. Wij laten de keus aan oma wat wel of niet te doen en mocht het echt niet gaan dan horen we het vanzelf wel😊
Gewoon proberen. Voor hetzelfde geldt gaat het goed en slaapt hij super lekker bij oma. Ons meisje slaapt soms nog beter bij oma dan thuis, hier weet ze dat papa en mama om de hoek zijn. 😄