42 Reacties

2 jaar geleden

Hier gaat onze dochter ook opeens vooruit sinds een paar dagen, hoera. Ze is nu 10,5 maand. Een week geleden ging ze alleen achteruit en in rondjes. Het lukt haar ook nog niet om van lig naar zit te gaan. Van zit naar staan gaat wel redelijk. Ik vond haar ook traag maar ieder kindje heeft natuurlijk haar/zijn eigen tempo. En ze kan wel al goed een bal in een kistje met gat stoppen, die er dan weer uit komt rollen. En ze gaat ook al goed met de vormenstoof. Dus ik maak me er niet druk om.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft tot +/- 10 mnd gerold door de kamer en kwam zo al op heel veel plekken. Toen in ene het tijgeren uitgevonden en prompt 2/3 weken later had hij het kruipen door. Dus het kan in ene heeeel hard gaan en begon zo rond de leeftijd die je kindje nu is denk

2 jaar geleden

Hier was dat ook het geval, tot vorige week ze opeens kruipt, zit, en staat ze uitzichzelf.. komt goed!😊

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Hier een achteruit tijgeraar. Ze begint nu wel op haar knietjes van voor na ...
En vandaag ineens de vooruitstand gevonden. Ze tijgert prompt de hele kamer door. Zo plotseling kan het gaan!

2 jaar geleden

Ik volg dit topic al een tijdje,maar merk dat ik mij toch weer zorgen begin te maken. Mijn dochter is nu 10 maanden en tijgert al wel. Kan nog niet zelfstandig van zit naar lig of andersom...

2 jaar geleden

Ik volg dit topic al een tijdje,maar merk dat ik mij toch weer zorgen begin ...
Zoontje tijgert nu wel vooruit en kan zelf van zit naar lig, maar niet van lig naar zit. Als ik hem hierbij wil helpen wordt hij boos. Alles op z’n tijd denk ik dan maar

2 jaar geleden

Mijn dochter tijgert ook nog niet en kruipen.. zelfs niet eens naar de zit. Ze probeert het wel allemaal maar lukt nog niet echt

2 jaar geleden

Mara is ook 10 maanden en kan ook nog niet zelfstandig naar zit. Zelfstandig naar lig gaat alleen als ze omvalt, omdat ze ergens naar reikt waar ze niet bij kan 😂. Anders zit er meestal nog een beentje klem tijdens haar pogingen. Het komt vanzelf! Maal je geen zorgen!

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 10,5 maand tijgert ook kruipen nog niet. Maar kan wel van lig naar zit en van zit naar ligt. Trekt zich ook recht en kan al langs de zetel of kast afstappen. Dus maak me er eigelijk niet zo druk om dat hij niet echt kruipt. Denk ook niet dat hij dit gaat doen

2 jaar geleden

Naar achter bewegen is stap 1! Gaat goedkomen!

2 jaar geleden

Sinds een paar dagen heeft die door dat die achterwaarts kan en om zijn as bewegen! Voorwaartse versnelling zit denk ik nog vast 😜

2 jaar geleden

Hier was hij 14m

2 jaar geleden

Mijn dochtertje van 11 maanden, tijgert (als ze er zin in heeft) wat rond. Maar daar blijft het bij 😅 geen aanstalten tot zelf gaan zitten, kruipen, optrekken of iets.. We moeten denk ik geduld hebben 🤷‍♀️ zal wel goed komen toch? 🤪

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Mijn dochtertje van 11 maanden, tijgert (als ze er zin in heeft) wat rond. ...
Mijne is van 5 september dus bijna 11 maanden. En hier ook zo. Enkel beetje rollen als ze zin heeft. En daar blijft het bij🤷‍♀️. Ach komt wel goed, ik maak me daar niet druk om.

2 jaar geleden

Als jullie je kindjes neer willen zetten tot staan, doen zij dan de beentjes ook stijf naar voren? Mijn dochtertje doet altijd de beentjes stijf naar voren en als wr haar neerzetten aan tafel (forceren niks) dan staat ze helemaal met d'r kont naar achter.

2 jaar geleden

Zoontje is ondertussen al 11 maanden en nog steeds niks 🤣 wilt wel overal op klimmen maargoed daarvoor moet ie zn armen en benen ook gebruiken en dan wordt ie boos 🤣 Hij rolt t liefst van hot naar her en weet ook dat ie zo ook wel overal komt.

2 jaar geleden

Mijn dochter kan kruipen, van kruip naar zit en andersom, zich optrekken, lopen langs de meubels, kort oversteken en goed stappen aan de hand, maar zelf van zit naar lig of van lig naar zit kan ze ook niet hoor! Dan lijkt het net alsof ze sit ups aan het doen is 🤣🙈 Komt allemaal vanzelf wel, ze doen alles op hun eigen tempo! Genoeg kindjes die pas lopen met 1.5 en andere kindjes die het kruipen helemaal overslaan en meteen gaan lopen 😊

2 jaar geleden

Vandaag toch ineens in de zit houding. Doet niks anders meer dan zitten haha. Kan niet meer lang duren voor ze kruipt

2 jaar geleden

Hier kan ze ineens ook van lig naar zit. Ze doet nu niet anders meer😅 kruipen nog niet. Bij jullie nog iets veranderd?

2 jaar geleden

Die van mij is nu net 10 maanden en kroop en tijgerde tot een week geleden ook niet. Nu gaat het opeens zo snel, kruipt hij de kamer door en probeert zich overal aan op te trekken. Maak je niet druk, het komt vanzelf. Ohja, en geniet van het moment dat je nog niet de hele dag achter hem aan hoef te lopen en hem in de gaten moet houden!