7 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou lekker verder kijken naar een opvang die wel goed voelt voor jullie. Ik heb een soortgelijke situatie gehad met mijn kindje. Niet tevreden over verschillende zaken en er zat voor mijn gevoel geen verbetering in. Toen zijn we verder gaan kijken en de overstap gemaakt naar een ander kinderdagverblijf. Ook zat mijn zoontje bij dezelfde organisatie als waar ik werk, alleen op een andere locatie. Hij gaat nu al een aantal weken naar de nieuwe opvang en we zijn heel blij met de overstap! Volg vooral je gevoel!🍀
2 jaar geleden
Oeh pittig.. ik kan wel meepraten over werken voor een werkgever waar je kindje ook zit, dat maakte het voor mij soms extra lastig om wat aan te geven (zelfde locatie).De lijn tussen ouder en collega is soms wat verwarrend voor me. Wat zou ik als ouder zeggen, wat als collega.
Ik lees dat je al meerdere keren een bericht hebt gestuurd en met de leidinggevende hebt gesproken.
Misschien een keer een gesprek met het vaste gezicht én leidinggevende?
Wat er gebeurd kan echt niet, en dat mag echt wel wat minder subtiel gebracht worden! Zou echt een keer woest worden denk ik
2 jaar geleden
Ik werk ook voor een organisatie waar mijn dochtertje naartoe gaat, wel een andere locatie.. Ik heb met dingen de leidinggevende, ook mijn leidinggevende wel eens ingelicht. Zij gaf aan om juist kritisch te zijn als moeder. Dat zij ook weten dat ik pm’er ben en ik verwacht dat mijn kind goed verzorgt wordt en er op gelet wordt, net zoals ik dat voor een andermans kind doe. Mijn vertrouwen in de leidsters was ver te zoeken, het leek alsof ik niet serieus genomen werd.
Na gesprekken ed heb ik bij het hoofdkantoor een klacht ingediend en gevraagd om een overplaatsing en nu ineens gaat alles wel oké!
2 jaar geleden
Als een gesprek niet geholpen heeft. Is er denk ik weinig nog aan te doen dan zou ik misschien kijken naar een andere plek. Dat rode billen herken ik wel. Ik heb wel eens zelf doekjes meegegeven wij gebruiken juist naif of neutral omdat daar dan geen parfum in zit en dan heeft ze er minder last van. Misschien is het een optie om gewoon je eigen doekjes mee tegeven.
Ik denk ook wel dat het voor je kindje weer wennen is een nieuwe opvang. En met de melk zit je niet meer begrijp ik. Dus ik zou zelf denk ik gewoon eens aangeven dat je wil dat ze het met je eigen doekjes schoonmaken omdat het elke keer zo rood is en dan geef je die mee.
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Als een gesprek niet geholpen heeft. Is er denk ik weinig nog aan te doen d ...
Eigen doekjes geef ik al mee want ze gebruiken Naif en daar kan hij niet tegen. Verder smeren ze wel sudocreme.
Wel lief dat je meedenkt 😘