Mijn zoontje gaat sinds Januari naar de opvang. Met tijden gaat het goed, maar het gaat ook wel eens fout.
Toen hij nog flessen kreeg, gaf ik melk mee van thuis omdat hij eerst nog jbpm kreeg vanwege reflux en daarna bleef ik het meegeven. Vaak kreeg hij daar een verkeerde hoeveel in de fles (ik gaf 90 mee, maar hij kreeg 180 of 210 in de fles).
Ook kan hij niet tegen Naif, wat ik al meerdere keren heb aangegeven en toch bleven ze het gebruiken.
Hij heeft ook vaak rode billen door zure ontlasting, want tandjes. Je kent het wel. Afgelopen week was drama, want naast tandjes had hij ook waterpokken, oog ontsteking en verkoudheid. Dus je kan je voorstellen hoe die billen eruit zagen.
Nadat hij 4 dagen thuis is geweest en ik alleen maar sudocreme heb gesmeerd, waren zijn billen weer bijna helemaal genezen.
Dus vanmorgen aan de opvang gevraagd of ze dit door willen zetten, zodat het verder kan genezen.
Ga ik hem net verschonen, zijn zijn billen weer knalrood en kapot 😭. Ben zo klaar met die opvang. Lijkt wel of ze daar niks doen of de verkeerde producten bij hem gebruiken.
Iemand advies of tips wat ik kan doen.
We hebben al een gesprek gehad met de leidinggevende en al meerdere keren een bericht naar de groep gestuurd, maar het lijkt allemaal niet te helpen.
Oja sidenote: de organisatie waar hij naartoe gaat is ook mijn werkgever