8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit eigenlijk altijd gehad. Gaat zich overtrekken en huilen. Ik snap ook niet zo goed hoe dit komt. Probeer hem in de auto en kinderwagen hem vaak een ander speeltje te geven om hem een beetje bezig te houden.

2 jaar geleden

Al vanaf dat hij 5 maanden was.. Heel af en toe geeft hij zich over. Afleiden met sleutels, speeltje of wat dan ook werkt. Het CB noemde het temperament en drang naar uitdaging. Vervelend, maar niks om druk over te maken..

2 jaar geleden

Yes mijn 1 jarige ook. Al tijd in de wagen vooral. Als die los is gaat ie staan en klimmen, nu vooral non stop schreeuwen als die vast zit

2 jaar geleden

Hier ook, wij hebben het idee dat zij juist vrijheid wil in de zin van kruipen en lopen. Sinds ze dat kan is het hier ook drama

2 jaar geleden

Reactie op Ingridr91

Mijn zoontje heeft dit eigenlijk altijd gehad. Gaat zich overtrekken en hui ...
Kinderwagen vindt hij dus absoluut niet erg, want dan is er wel genoeg afleiding om hem heen. Maar zodra er geen afleiding is of iets te doen dan gaat het mis..

2 jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Al vanaf dat hij 5 maanden was.. Heel af en toe geeft hij zich over. Afleid ...
Afleiden idd, helpt hier ook. Maar ja tijdens het auto rijden niet altijd prettig

2 jaar geleden

Reactie op Liess91

Hier ook, wij hebben het idee dat zij juist vrijheid wil in de zin van krui ...
Ja precies! Hij heeft eigenlijk altijd alle vrijheid, maar zodra dit er niet is...

2 jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Al vanaf dat hij 5 maanden was.. Heel af en toe geeft hij zich over. Afleid ...
Precies dit!! Dat herken ik ook in mijn zoontje ja