Goedemiddag,
Ons zoontje heeft tot 8,5 maand altijd alles gegeten en heel veel qua avondeten maar hij wil nu helemaal niets meer hij is nu 9 maanden… herkennen jullie dit en wat kan je hiermee ?
Alvast bedankt !
Ik heb dochtertje 9maand net. Sinds een kleine week, hier hetzelfde. Zelfs haar flesjes melk gaan moeilijk binnen.
Ik denk (hoop) dat het haar tandjes zijn. Anders weet ik zelf ook geen raad hiermee. Groetjes
Hier is mijn zoontje bijna 9 maanden en heeft afgelopen week ook weinig/niet gegeten. Vanaf vandaag gaat het weer beter gelukkig! Denk tandjes en/of een fase. Hij was verder trouwens ook niet echt vrolijk afgelopen week😂
Herkenbaar! Als er veel gebeurt in de ontwikkeling (leren optrekken/kruipen/lopen), lijkt of het eten ineens minder belangrijk is (overigens het slapen ook). En het kan daarnaast inderdaad ook nog liggen aan tandjes, ziekig zijn, je weet het soms niet 🤷🏽♀️
Herkenbaar. Mijn dochtertje van net 9 maanden drink de helft van haar flesjes leeg met moeite.. en hapjes hoeft ze echt niks van. Terwijl een week geleden wou ze ze wel nog ..