6 Reacties

2 jaar geleden

hier precies hetzelfde mijn dochter wilt absoluut niet op haar buik liggen of kruipen staan vind ze geweldig rollen doet ze pas sinds een maand maar zodra ze op haar buik rolt is het krijsen ik denk zelf dat ieder kind een andere voorkeur heeft de een vind kruipen geweldig en de ander kruipt nooit en gaat meteen lopen

2 jaar geleden

Reactie op yayaa3

hier precies hetzelfde mijn dochter wilt absoluut niet op haar buik liggen ...
Men zoontje ook zodra hij rolt naar zijn buik krijst hij en weent omdat hij het echt niet graag heeft, inderdaad sommige babys slaat het kruipen over

2 jaar geleden

Mijn dochtertje wilt ook niet op haar buik liggen. Ze rolde laatst om en dat was meteen huilen. Net als jouw baby; alleen maar op de voetjes willen staan. Zelfs in een zithouding strekt ze zich helemaal uit omdat ze wilt staan.

2 jaar geleden

Oh hier ook zo eentje… zodra die op zn buik rolt ist gelijk jengelen en als ik volgens meneer niet snel genoeg ben huilen. Wil het liefst zitten en begint het staan nu door te krijgen en heeft die veel plezier aan!

2 jaar geleden

Hier ook. Dochter kan los zitten en dat doet ze het liefste. Ik leg haar elk dag wel even op haar buik met speelgoed net buiten haar bereik om te oefenen. Maar zitten en staan is momenteel favoriet.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Onze dochter wil niet op haar buik liggen en als ze omrolt dan is het huilen. Maar staan inderdaad vindt ze geweldig. Dan komt er een grote glimlach te voor schijn :)