14 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn dochtertje deed dit ook. Ze liet zich niet op de grond vallen maar weigerde echt om stappen te zetten en ging dan jammeren. Ik heb schoentjes gekocht en die toen bij haar thuis gewoon aangedaan en als ze weigerde stappen te zetten dan liet ik haar eventjes, of helpen. Heb het expres thuis gedaan zodat ze lekker veel kon oefenen en nu loopt echt heerlijk!! Buiten wilt ze bijna niet meer in de wagen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Mijn dochtertje deed dit ook. Ze liet zich niet op de grond vallen maar wei ...
Goed om te horen. Dan ga ik toch doorzetten , je kan niet op sokken naar buiten 馃槀.

茅茅n jaar geleden

Haha wat een verschil tussen kinderen. Hier juist een tuttebellie die alles wat schoen, sjaal of andere leuke gadget is helemaal fantastisch vindt 馃槀. Kan ze ook uren mee zitten spelen (aan proberen te doen, pop en knuffel krijgen ze aan). Verder dus helaas geen advies of herkenning, alleen een zinloze constatering 馃槅.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Goed om te horen. Dan ga ik toch doorzetten , je kan niet op sokken naar bu ...
Hahaha nee dat zou gek zijn! Ik zou haar thuis lekker op schoenen laten lopen en als ze dan jammert niet gelijk uitdoen mijn dochter begon dan juist mini stapjes te zetten. Succes 馃槀

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje kan vanaf 1 nov lopen. En hij vertikte het elke x om schoenen aan te doen. Elke x zodra ik het probeerde schopte hij ze uit of ik kreeg de mogelijkheid niet eens haha. Vandaag liet hij het voor het eerst toe. Dat betekent dus vanaf nu elke dag schoenen aan hahahah.

茅茅n jaar geleden

Hoe soepel zijn die schoenen? Dat was in het begin heel erg van invloed op het lopen . Hoe soepeler hoe makkelijker het lopen ging. Shoesme die ik ken heeft best stugge zolen, zeker als ze net lopen

茅茅n jaar geleden

Dit had onze zoon ook toen hij net liep. Toen we hem een keer van de opvang ophaalde liep hij gewoon met zijn schoenen aan op de groep rond! Ik heb zelf het idee dat hij toen al wat steviger liep en meer vertrouwen had. Inmiddels vindt hij het prima met schoenen aan lopen. Weet niet hoe stabiel ze loopt maar misschien dat het over een tijdje veel makkelijker gaat!

茅茅n jaar geleden

Maud wil ook nog niet lopen met schoenen omdat ze gewoon nog niet gewend is om iets "zwaars" aan haar voeten te hebben. We zijn daarom begonnen met leren slofjes. Dan heeft ze toch iets om der voeten heen dat ze daar aan kan wennen en dan wel gewoon haar schoenen aan trekken als we bijvoorbeeld naar de supermarkt of de winkel gaan. Dan kan ze ook weer wennen aan de schoenen馃グ kijken wat voor jouw kleintje t beste werkt

茅茅n jaar geleden

Mijn zoon ging pas op schoenen lopen toen hij al 3 maanden kon lopen. Speciale laten aanmeten bij goede kinderschoenen winkel. Maar iedere keer krijsen als ik zr aan wilde doen. Ik ging de schoentjes maar gewoon iedere keer laten zien. Hij ging dat er mee spelen. Na een aantal weken weer geprobeerd en toen was er niets aan de hand. Was dus gewoonn een kwestie van wennen

茅茅n jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Maud wil ook nog niet lopen met schoenen omdat ze gewoon nog niet gewend is ...
inderdaad hier hebben ze ook lederen slofjes aangeraden en werkt prima! soepeler en daardoor makkelijker om te wennen als eerste schoen

茅茅n jaar geleden

Hier ook draaaaamaa met schoenen. Was met de slofjes ook maar die draag hij nu graag dus het is even doorzetten. Hij gaat volgende week naar de volgende groep op het kdv en daar gaan ze elke dag naar buiten dus het moet nu echt. Hij heeft een uur gehuild en ik heb getroost maar ze niet uit getrokken. Daarna werd hij weer rustig en zette zelfs een paar stappen. Even rot maar het moet.

茅茅n jaar geleden

Ik heb een soort van sokken met rubbere zooltjes eronder voor als we buiten gaan stappen en extra regenlaarsjes voor de regen en het kdv, maar verder draagt ons zoontje nog geen schoenen binnen. Ik heb geleerd en begrepen dat het ook helemaal niet goed is voor de ontwikkeling van de voetjes. Als je wel schoenen wil aandoen, zorg dan dat je dit echt goed laat aanmeten!

茅茅n jaar geleden

Ik heb heb mn zoontje standaard schoenen aangegeven wanneer we naar buiten gingen in de kinderwagen. In het begin wilde hij er niet op lopen en opeens ging hij ermee lopen en nu geen probleem meer. Wel flexibele zolen gebruiken we.

茅茅n jaar geleden

Hier ook zelfde probleem. Mijne loopt daarom nog alleen binnen. En buiten zit ze in de kinderwagen..