113 Reacties

2 jaar geleden

Wij nog even niet hoor, haha. Heb zelf een zoontje van bijna 5 uit eerdere relatie en ons zoontje van 3,5 maand. Al zegt m'n zoontje dat hij nog 10 broertjes/zusjes wilt 馃槅馃槀

2 jaar geleden

Ik merk dat wij er nu nog niet mee bezig zijn maar wij hebben dan nu dochter van 4 maanden ( keizersnede gehad) dus wordt jaar afgeraden maar ja ik zou het wel willen nu maar mijn vriend zegt nog een van ons durf je dat wel aan haha

2 jaar geleden

Wij willen als we een tweede willen, dan pas over 4 jaar. We hebben de tijd, ik ben net 23 jaar 馃檲

2 jaar geleden

Af en toe kriebelt het wel . Maar we willen zeker nog 1,5 a 2 jaar wachten, ook omdat we hier geen ruimte hebben voor een tweede en wil onze dochter iets zelfstandiger hebben . En heb ook een keizersnede gehad waarbij het advies een jaar is .

2 jaar geleden

Het kriebelt, maar ik wil wel wachten tot ze 1 is maar heb een keizersnede gehad dus moet sowieso wachten馃槀

2 jaar geleden

Bij mij kriebelt het ook zo erg, maar ik durf nog niet eraan te beginnen omdat ik bang ben voor de reacties van mijn omgeving. 馃ぃ onze kleine is nu 4 maanden. Bij de eerste waren we zwanger terwijl mijn man en ik elkaar negen maanden kenden. Zoooo veel reacties daarop gehad "zo snel, jullie kennen elkaar net". Nu heeft niemand het meer daarover, maar ik vond dat toch wel moeilijk en ik denk daar nog wel eens aan terug.

2 jaar geleden

Wij wachten nog eventjes totdat onze kleine man een jaar of 2 is馃グ

2 jaar geleden

Ik vrees dat bij mij die kriebels nooit meer over gaan 馃き Het kleinste verschil tussen de kids is 12,5 mnd, het grootste 6 jaar.

2 jaar geleden

Wij wachten tot na ons (uitgestelde) trouwfeest eind april, daarna gaan we voor een tweede. Dan is onze dochter 7 maanden. 馃槉

2 jaar geleden

Bij mij kriebelt het ook zo erg, maar ik durf nog niet eraan te beginnen om ...
Die onzekerheid ken ik. Dat ik zwanger raakte woonde we nog niet samen, waren 10 maanden samen en ik was 22 en mn vriend 23. En ik was ook nog eens net overgeplaatst in mn werk 馃檴

2 jaar geleden

Bij mij kriebelt het ook zo erg, maar ik durf nog niet eraan te beginnen om ...
En zo is er altijd wel iets dat een ander vind. Volg jullie eigen gevoel en gedachten. Wij waren 10 weekjes na onze eerste ontmoeting gepland zwanger, 5 maandjes kenden we elkaar toen we een huis kochten en 9 maandjes was middelste toen ik zwnger was van nr 3 (nu 4 maandjes) (ik heb nog een 6 jarige zoon uit een eerdere relatie) en wij, zijn nog steeds stapel gek met elkaar, en heel blij met onze jongens! En de meningen van andere die waren er in overvloed, prima hoor... wij zijn lekker eigenwijs en volgens ons gevoel:))

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Wij willen als we een tweede willen, dan pas over 4 jaar. We hebben de tijd ...
Heel leuk een groot leeftijdsverschil als dat weet ik uit ervaring. En ja het kriebelt, en dat deed het al meteen nadat ik was bevallen in de kraamweek 馃槀馃槄 Dat ik dacht: dit is zo bijzonder en geweldig, ik wil hier meer van. Maar praktisch? Nee! Heb ik de energie er echt voor fysiek? ... Geen idee. Ik denk dat de liefde het nog wel overwint van de praktische overwegingen.

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Heel leuk een groot leeftijdsverschil als dat weet ik uit ervaring. En ja ...
Ja dat geloof ik graag, het kost veel energie en tijd. Maar het is zeker heel leuk. Hier zal de liefde ook overwinnen van het praktische . Ik vind het gewoon een fijn idee dat ze nog wat aan elkaar hebben en het besef er dan iets meer als , dat ze een broertje of zusje krijgt

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Heel leuk een groot leeftijdsverschil als dat weet ik uit ervaring. En ja ...
Dat weet ik wel zeker! Ik vond het echt pas geborene ook echt onwijs mooi, maar heb zelf altijd gezegd, ik wil er 1 馃檲馃槀

2 jaar geleden

Wij hebben afgesproken dat als hij 1 word (september) te kijken waar we staan in het leven, willen graag een 2e en niet te groot leeftijdsverschil. Hebben het huis etc allemaal voor elkaar. Maar aangezien ik ivm keizersnede sws een jaar moet wachten gaan we het dan ook bespreken wat we willen etc.

2 jaar geleden

Reactie op Ma毛lle

Wij wachten tot na ons (uitgestelde) trouwfeest eind april, daarna gaan we ...
Hier ook, maar dan eind mei (ons 2x uitgestelde huwelijk, 1e keer door Corona, tweede keer omdat ik een week voor de trouw datum was uitgerekend 馃檲). Onze dochter is dan 8 maanden.

2 jaar geleden

Wij starten binnen 3 maand voor een 2de kleintje 馃槉. Het heeft voor ons 2jaar geduurd om eens een goede zwangerschap te mogen hebben, dus wij willen op tijd terug starten. 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Ja dat geloof ik graag, het kost veel energie en tijd. Maar het is zeker he ...
Ja!! En ik zie dus hoe ongelooflijk lief de oudste is voor de jongste. En dan lijkt het me zo zoet om te zien als de jongste de middelste wordt, en hoe zij dan met elkaar om zouden gaan. Het huis is wel behoorlijk klein alleen, dus dat is het voornaamste wat me "tegenhoudt". We kunnen tzt hopelijk wat gaan kopen, nu nog altijd huur maar wel begane grond eengezinswoning. Alleen twee slaapkamers en vrij klein allemaal. Maar met verbouwingen etc kan je er vast wel wat van maken of gewoon creatief indelen en goed organiseren, behoorlijk minimalistisch leven. De oudste en de jongste zijn ook heel rustig en kalm van karakter, en heel lief. Dus ik denk dat dat gevoel van rijkdom wel zou overheersen dan. Lijkt me heel fijn om te voelen: ik ben klaar en ik denk dat ik dat met drie zou hebben.

2 jaar geleden

Mijn dochter is geboren op 02-09-2021 en 2 maanden na m鈥檔 bevalling was ik zwanger van mijn zoontje die afgelopen augustus is geboren! Ze schelen dus 11 maanden en het is zo leuk! Mijn dochter is zo lief voor haar broertje en mijn zoontje is zo groot dat het wel een tweeling lijkt haha!

2 jaar geleden

Vorig jaar toen mijn dochter 2,5 maand was werd ik zwanger van mijn zoontje (nu 4 maanden) ik was op precies dezelfde datum uitgerekend alleen 1 jaar verschil馃き gelukkig beviel ik 3 weken eerder. Ze schelen 11 maanden, heerlijk. Ik heb 2 soepele zwangerschappen en snelle bevallingen gehad ( 5 uur en 2 uur) dus bij mij kriebelt hef nu ook weer, alleen mijn vriend vind het wel goed zo voor nu..