113 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op wave
Exact hetzelfde leeftijdsverschil hier :) Al was mijn eigen leeftijd voor o ...
Zit zelf ook met jouw overweging. Mag ik vragen hoe oud je bent? 🙈
2 jaar geleden
Reactie op wave
Exact hetzelfde leeftijdsverschil hier :) Al was mijn eigen leeftijd voor o ...
Aaah, herken jou nog van de november groep :)! Je hebt helemaal gelijk, hoor. Als ik wat ouder zou zijn, dan had ik waarschijnlijk de derde ook snel willen hebben (mocht ik het krijgen). Maar ben net 24. Dus heb geen haast. De eerste twee wou ik wel graag snel achter elkaar. Omdat het me heel leuk leek dat m'n dochter een vriendje/vriendinnetje zou hebben om gezellig mee te spelen. Ik vind t ook heel goed te doen met twee kindjes. Alles gaat 'van zelf'. Echt zo genieten! 🥰
2 jaar geleden
Aaah, herken jou nog van de november groep :)! Je hebt helemaal gelijk, hoo ...
Mag ik vragen hoeveel je kinderen schelen in leeftijd? ☺️ en ben je fulltime mom of ook werkende ernaast? Ik lees alle verhaaltjes… maar weet gewoon niet wat verstandig is. Langer wachten of wel snel achter elkaar 🥲
2 jaar geleden
Hier dochtertje van feb 2020 en zoontje van sept 2021 (was na 9,5 maand weer aangeteld). Fantastisch zo kort op elkaar. Mijn dochtertje kon tijdens de zwangerschap al best veel. Hoefde haar niet meer de trap op en af te tillen. En nu weet ze gewoon ook niet beter dat haar broertje er is. Ze is er super lief voor. Ik heb net een nieuwe baan incl opleiding. Dus werk nu 32 uur. Dit is veel. Over een jaar ga ik terug naar 24u. Merkte wel dat bij de 2e zwangerschap t best pittig voor mijn lichaam was (hele zware/heftige bevalling gehad bij de 1e). Ik wil nog wel een 3e als t ons weer gegund is (de eerste heeft 2,5 jaar geduurd incl miskramen etc). Deze keer wil ik sowieso wachten tot mijn werk in rustiger vaarwater is, dus over een jaar hoop ik weer zwanger te raken.😊
2 jaar geleden
Reactie op Sherry1
Mag ik vragen hoeveel je kinderen schelen in leeftijd? ☺️ en ben je fulltim ...
Mijn kinderen schelen 1 jaar en 10 maanden met elkaar. Toen mijn eerste 13 maanden was, raakte ik zwanger. Ik ben fulltime mom.
Ja, wat is verstandig? Ik, persoonlijk, zou echt even wachten. Als je kindje 1 jaar is, vind ik het een mooie leeftijd om te beginnen. Je lichaam moet even rusten en haarzelf weer terugvinden. Zo'n zwangerschap en bevalling is echt een aanslag op je lichaam.. En wou het eerste jaar volop genieten van mijn dochter en haar alle tijd en aandacht geven. Want de tweede zwangerschap was ik heel misselijk en ziek. Dus was blij dat mijn dochter al wat meer zelf kon. Maar dat is voor iedereen natuurlijk heel persoonlijk! Je moet doen waar jij je goed bij voelt (lekker makkelijk gezegd 🤣)
2 jaar geleden
Vanochtend een positieve zwangerschapstest in handen. Maar het is een beetje dubbel omdat ik ook met gezondheidsproblemen kramp (Trombose in mn linkeroog). Moest per direct stoppen met anticonceptie eind december. 1x seks gehad net een paar dagen dat ik ongesteld was geweest. Dus ik snap niet hoe ik zwanger kan zijn. Het is voor ons de 3e. Maarja nu even laten inwerken en starten met foliumzuur.
2 jaar geleden
Reactie op nicci-nicolle
Vanochtend een positieve zwangerschapstest in handen. Maar het is een beetj ...
Gefeliciteerd meid!
2 jaar geleden
Reactie op ZvdB
Wij zijn klaar, haha! Wij hebben nu 2 dochters. 1 van 4 maanden en een doc ...
Haha wat leuk!
Hoe bevalt het met dit leeftijdsverschil? Ik zit hier zelf ook aan te denken🥰
2 jaar geleden
Hier ks gehad 4m terug. Dus beslissen we toch om een jaartje te wachten. Ook omdat ons zoontje dan al iets zelfstandiger zal (hopelijk 😂) zijn en onze hond al wat beter gewoon aan baby’s 👌
2 jaar geleden
Reactie op wave
35 met de eerste net 37 met de 2e. Maar wat 'te oud' is, heeft natuurlijk o ...
Ja, ik ben nu 32, maar ik wil er misschien nog 2. Dan vind ik mezelf op een gegeven moment misschien te oud, denk ik nu. Het is inderdaad een gevoel.
2 jaar geleden
Reactie op ZvdB
Wij zijn klaar, haha! Wij hebben nu 2 dochters. 1 van 4 maanden en een doc ...
Wij hebben precies hetzelfde. Eerste zoon is van eind maart 2020, tweede zoon is van half september 2021. Aan de ene kant heel blij met het kleine leeftijdsverschil, maar ik vind het ook best wel pittig. Ons gezin is compleet nu, voelt helemaal goed zo met zn 4en!
2 jaar geleden
Gisteren over gehad met mijn vriend. Ik moest gisteren eigenlijk beginnen aan mijn pil strip en we hebben ervoor gekozen om het niet te doen.
Mijn dochter is nu 4,5 maand.
Bij haar was ik gelijk zwanger dus ik ben heel benieuwd !