113 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op stephanielot
Gefeliciteerd!! 😁 vind jij het kleine leeftijdsverschil niet pittig?
3 jaar geleden
Gefeliciteerd!! 😁 vind jij het kleine leeftijdsverschil niet pittig?
Oei heb mijn reactie per ongeluk verwijderd wilde hem aanpassen. Zag dat ik alweer op 14 weken zit😂 gaat zo snel..
nee vind het niet pittig , moet er wel bij zeggen dat ik het fijn vind om lekker druk te zijn met de kinderen en dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Wel merk ik doordat ik zo druk ben nu nog met mijn dochtertje van 5 maanden ik deze zwangerschap veel minder bewust meemaak.
Dat is dus wel een nadeel.
3 jaar geleden
Reactie op Shenzy1
Wij gebruiken ook geen voorbehoedsmiddelen meer 🤞🏼
Moet over 5 dagen ong ...
Spannend!!! Laat je het weten ?☺️
3 jaar geleden
Reactie op Linde26
De testen zijn van oud naar recent… blijven ze nu gelijk of lopen ze toch o ...
Jaaa zwanger!! Denk het wel hoor! 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Linde26
De testen zijn van oud naar recent… blijven ze nu gelijk of lopen ze toch o ...
Zeker zwanger gefeliciteerd
3 jaar geleden
Ik heb een dochter van 5 uit een vorige relatie en mijn tweede is nu 4 maandjes. Wij wilden juni weer beginnen zodat er een korte tijd tussen zit. Vooral ook omdat de oudste natuurlijk steeds ouder wordt. Ik zie in mijn omgeving wel meer korte periodes ertussen en dat is zo leuk!
Tegelijkertijd is het leeftijdsverschil van mijn kids ook onwijs leuk!!
Wel fijn om jullie reacties te lezen! ❤️
3 jaar geleden
Hier 4 kindjes, 4 papas 🙈 inmiddels wel n nieuw vriendje maar om nou nog eentje erbij te krijgen.... Haha... Ik vind t met deze uk al zwaar genoeg. Mjah ben al 37 dus als er ooit nog eentje bij komt dan is dat wel wenselijk ergens binnen 2 jaar ... Eerst maar naar weer nachten doorslapen lol...
3 jaar geleden
Reactie op Skye
Hoe is het met Nirvana? 💝 en de rest van het gezin?
Goed! Het is echt een heerlijk ventje! Super makkelijke baby, ik heb niks te klagen hihi... Hij slaapt nog heerlijk bij mij in bed, wat al 4,5 maand gebroken nachten oplevert hahaha... Mag blij zijn als ik de 5 uur slaap aantik maar dat vind ik niet erg. Groeit goed, begint in mn tepels te bijten dus tandjes zal niet lang meer duren hehehe.... En hij heeft n heus wonderpikkie! Echt hoe die soms door zn luier heen plast 🙈🙈 de meisjes zijn gek op hem en hij op hun. Heeerlijk om te zien! Met papa komt nu een bezoekregeling... Dat had wat voeten in de aarde zeg.... Maar niet hier thuis omdat hij hier een aantal x gestolen heeft. Tjah, de nodige stress bij mama dus. Maar ach, we slaan ons er door heen! Heel eerlijk staan mn emoties soms uit maar dat zal de vermoeidheid wezen denk ik. Verder iedereen hier net covid gehad dus wat een ziekenboeg! Maar ook dat gaat vanzelf over! Zin in de lente, eindelijk lekker aan de wandel met de kids. Zo leuk om nu een jochie erbij te hebben! Mjah, geen leren jackjes in babymaat mwoehahahaha.... Love it!
3 jaar geleden
Ik ben even aan het bijkomen.. zo net opeens een positieve test in handen! Ons dochtertje is 5 maandjes en een tweede kindje is meer dan welkom, maar wel even ongepland.. Ik maak me zorgen over het volgende: ik ben met een keizersnede bevallen en dan wordt geadviseerd 1 jaar te wachten.
3 jaar geleden
Reactie op Kentry
Hier 4 kindjes, 4 papas 🙈 inmiddels wel n nieuw vriendje maar om nou nog e ...
Ik vind dat best wel heftig hoor. In de toekomst 5 kinds bij 5 verschillende mannen.