113 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Zijn er ook meer meiden zo snel weer in verwachting? Ik vind het super gewe ...
Maar wat vindt je precies eng dan als ik vragen mag? Het enige wat ik voor mezelf “eng” zou vinden is het feit dat ik mijn dochtertje niet tekort zou doen qua aandacht omdat ik haar gewoon alles wil geven wat ze nodig heeft. Maar ik wordt dit jaar 40 en ik heb de luxe niet om nog jaren te wachten met broertje/zusje

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Ik ben even aan het bijkomen.. zo net opeens een positieve test in handen! ...
Och meid, ik snap je precies! Hier hetzelfde. Ons plan was juni weer beginnen. Altijd veilig gedaan maar blijkbaar niet veilig genoeg 🤭 15 maart de eerste afspraak… Ik zou tijdens die eerste afspraak je zorgen wel uitspreken! Ga ik ook doen. Bij een keizersnede wordt dat geadviseerd zodat de wond goed kan genezen en het littekenweefsel sterker wordt. Als ik jou was zou ik gewoon de verloskundige even bellen en misschien al wat vragen stellen.

2 jaar geleden

Ik vind dat best wel heftig hoor. In de toekomst 5 kinds bij 5 verschillend ...
Klopt ... Maar weet je wat t is, ik kan de vorige 4 niet ongedaan maken... Voor nu zit er niks in de planning hoor 😉 maar ik kan niet in de toekomst kijken. Voor t zelfde zijn we over 2 jaar zielsgelukkig who knows .

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Maar wat vindt je precies eng dan als ik vragen mag? Het enige wat ik voor ...
Precies dat ik mijn dochtertje niet tekort wil doen, en ik nog niet weet hoe zwaar ik het mama zijn vind als mijn dochter mij nodig heeft. Tot nu toe is ze een heel makkelijk kindje

2 jaar geleden

Reactie op Angelaax

Och meid, ik snap je precies! Hier hetzelfde. Ons plan was juni weer beginn ...
Ga ik zeker even doen! hoe veel schelen jouw kindjes straks? Of weet je ook niet precies wanneer het gebeurt is 🙈

2 jaar geleden

Ik had een paar weken geleden ook opeens een positieve test in mijn handen. De schrik zat er goed in! Ik voelde me ook direct schuldig tegenover mijn zoontje van 5 maanden. Ik wilde het komende jaar volop van hem genieten en hem alle aandacht geven. Nu weer een beetje bijgekomen en zie ik het positief in. Mocht alles goed gaan, schelen de kindjes ong 13 maanden. Hoe leuk is dat over een paar jaar voor hen. Ook heb ik dan het 1e levensjaar van mijn zoontje kunnen genieten en hem alle aandacht gegeven. We hopen dat alles goed gaat en we gaan er voor! 11 maart 1e echo. Toch wel weer spannend.

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Ga ik zeker even doen! hoe veel schelen jouw kindjes straks? Of weet je ook ...
Als het goed is zit er 13 maand tussen 🤭 Nou, het is wel vreemd want ik testte pas op de 5de NOD positief. De rest was allemaal negatief! Ik heb dus ook nog wijn gedronken in die dagen ervoor. Ik had een paar weken ervoor de booster gehad. Ik hoorde veel in de omgeving; als je niet ongesteld wordt en de testen zijn na NOD negatief, dan komt het door de booster. Dus daar ging ik eigenlijk maar vanuit nadat ik de zoveelste negatieve test in handen had. Op zondag rook ik ineens een rare geur, die ik ook rook in de zwangerschap van mijn dochtertje. Die maandagochtend een clearblue gedaan en ineens was die dus we positief. Ik heb verschillende testen gedaan van verschillende merken. Allemaal negatief…. Cyclus was weer geregeld en we deden het ‘veilig’ maar dus niet veilig genoeg 😂😂 Het daalt hier nu een beetje!

2 jaar geleden

Ohhh ik zit zooo met mijzelf in de knoop 🤪. 2,5 week terug een keer onveilig gedaan. Ik geef nog borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest, dus de kans is klein dat zich wat nestelt maar sindsdien heb ik zo de hoop dat er spontaan toch wat groeit. Ik ben mijzelf zo gek aan het maken. We willen beide nog graag een derde maar zou voor ons gezin beter zijn om nog even te wachten tot onze zoon een jaar is minimaal. Het is gewoon geen makkelijk mannetje. Een heel lief en vrolijk mannetje maar nog continu heftige gebroken nachten en bij beide zwangerschappen ben ik zoooo gigantisch moe geweest, dat moet ik niet willen met dit soort nachten. Maar ondanks dat het dan per ongeluk onveilig geweest is, wil ik eigenlijk zo graag dat er gewoon een kindje in mijn buik groeit. Ik word er zelf knettergek van 🥴🤭.

2 jaar geleden

Hier is ons meisje 8 maand, ik ben nu ongesteld en vanf vilgende week proberen we vr een 2de kindje 🤩

2 jaar geleden

Zoontje is nu 7.5 maand en zojuist achtergekomen dat ik zwanger ben 😍🥰

2 jaar geleden

Reactie op Minnii94

Als ik het goed lees zeer gewenst dus van harte gefeliciteerd!! Een heel fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst 😘

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Als ik het goed lees zeer gewenst dus van harte gefeliciteerd!! Een heel fi ...
Klopt heel blij mee dankjewel 🥰

2 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 8 maand. We weten sinds gisteren dat ik opnieuw zwanger ben🥰💕💙

2 jaar geleden

En hoe vlot het met de dames die opnieuw zwanger zijn? Mijn dochter is ook van september en als alles goed gaat 1 jaar later een jongentje!! Ik vind het zalig! Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan, maar super welkom!!!

2 jaar geleden

Reactie op Minnii94

Gefeliciteerd 🥰

2 jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Ohhh ik zit zooo met mijzelf in de knoop 🤪. 2,5 week terug een keer onveil ...
Haha dat ken ik! Mijn kids waren bijna 4 en 1,5 toen de jongste kwam. Die van 1,5 was ook erg pittig als baby (en nogsteeds wel, temperament). Ik vond de zwangerschap pittig met 2 kids en een baan, ik moest af en toe echt rusten terwijl m'n man de oudste 2 opving (niet altijd van harte). En de jongste sliep de eerste 4mnd alleen maar op schoot, dat was dus eigenlijk niet te doen met een ondernemende dreumes. Het was/is echt hard werken, maar nu keert de rust iets weder. Als in het lukt ons nu alleen voor de 3kids te zorgen, en we genieten enorm. Tussen de jongste 2 hebben we eigenlijk geen tijd van relatieve rust gehad, waardoor je niet 'verwend' raakt. Dat is denk ik wel een voordeel. Dus bereid je er goed op voor (oppas/hulp familie of vrienden), en dan is t ook super leuk. En zit je niet 6 jaar of langer in de luiers en slaapjes etc.

2 jaar geleden

Onze dochter is bijna 9 maand en er net achtergekomen dat we weer in verwachting zijn! 🥰 totaal niet mee bezig maar zo gewenst! Over mijn dochtertje hebben we heel lang gedaan

2 jaar geleden

Onze dochter is vandaag precies 8 maanden en ben momenteel bijna 9 weekjes zwanger 🥰 ze schelen dalijk 15 maandjes!

2 jaar geleden

De kleine is nu bijna 8 maanden ik ben 6 weken zwanger van de tweede. Was niet gepland maar ik zat ook niet aan de anticonceptie dus het was zeker welkom. Vind het wel heel spannend hoe dat gaat zijn straks maar gelukkig nog genoeg tijd tot we zover zijn. Ook besef ik het nog niet helemaal omdat ik voor mijn dochter 3 miskramen heb gehad dus eerst maar eens de 3 maanden zien te halen.

2 jaar geleden

Nu 4 maanden zwanger en straks zit er 13 maanden tussen onze kleintjes!