113 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook al behoorlijk ‘klapperende’ eierstokken. Meteen na m’n bevalling al. Het gevoel is even wat minder geweest maar nu weer in alle hevigheid terug. Ik heb een keizersnede gehad dus de arts zei dat ik een half jaar niet zwanger mocht raken, al lees ik hier overal een jaar?! Ik wil voor een tweede gaan als m’n zoontje 1 jaar is. Dus in oktober 😍

2 jaar geleden

Hier net beslist dat ik stop met de anticonceptie. Dochter is nu 8,5maand. Vind het echt suuuuper spannend 🙈🥰

2 jaar geleden

Ik heb dus echt jaloerse gevoelens naar iedereen die (weer) zwanger is. Het is toch wel heel mooi en bijzonder... Wij zijn er nog niet uit of er een derde komt, dus de spiraal is geplaatst. Voelt zo definitief😅 echt aan het worstelen met deze gevoelens

2 jaar geleden

Reactie op Gloortje

Ik heb dus echt jaloerse gevoelens naar iedereen die (weer) zwanger is. Het ...
Ik snap je helemaal! Wij willen wel een derde maar net een carrière switch gemaakt en een opleiding gestart, dus voorlopig eerst dat afmaken. Maar kan echt wel met gemixte gevoelens naar anderen kijken die wel zwanger zijn. Ik vond het zwanger zijn ook gewoon zo fijn.

2 jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Ik snap je helemaal! Wij willen wel een derde maar net een carrière switch ...
Ik heb ook twijfels over een 3e, vooral vanwege mijn leeftijd (42). Diep in mijn hart had ik graag een 3e gewild maar rationeel denk ik dat het niet verstandig is.

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Hier net beslist dat ik stop met de anticonceptie. Dochter is nu 8,5maand. ...
Super spannend! Hier hetzelfde, zoon acht maanden en we gaan voor de eerste ronde. Ik duim voor je🍀

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Hier net beslist dat ik stop met de anticonceptie. Dochter is nu 8,5maand. ...
Succes… ik begin aan ronde 4 over een paar dagen…

2 jaar geleden

Wij hadden ook vrij snel besloten om er vanaf april voor te gaan. Momenteel een zoontje van bijna 9 maanden en 4weken zwanger ☺️. We hopen dat deze keer alles meteen goed gaat. Voor ons zoontje had ik 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus het blijft een spannende periode . 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op Gloortje

Ik heb dus echt jaloerse gevoelens naar iedereen die (weer) zwanger is. Het ...
Ja herkenbaar :) Hier wel zeker dat er geen 3e kind komt, maar zwanger zijn is echt bijzonder ♡