5 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi axissfix, die is draaibaar en niet al te duur. Anders tweedehands ook goed te krijgen!

één jaar geleden

Wij hebben de Lorelli Lyra en deze vinden wij echt top! Deze is 360° draaibaar en ook kan je de stoel in 3 standen ‘kiepen’ echt top voor als hij in slaap valt, dan hangt zijn hoofd niet naar voren 😊 ze zeggen tot 7 jaar dus hoop dat wij er zolang plezier van kunnen hebben!

één jaar geleden

De Novi is een prima stoel. Mijn moeder heeft die voor de kleinkinderen in de auto. Mijn zusje heeft toendertijd even gekeken (kieskeurige muts is het) en kocht die toen mijn neefje uit de Maxi Cosi was ook voor tweede auto. En nu daar de tweede op komst is heeft ze er nog eentje gehaald voor de eerste auto zodat de baby op de base kan van de Cybex. Alleen voor lange afstanden à la vakantie Europa is ze wel van plan om de base uit beide auto’s met Cybex erin te doen want ze vertelde over dat de Novi een keurmerk oid mist. Zou je specifiek even op moeten zoeken als je dat wilt weten. Mijn zwangere brein heeft dat stukje net niet onthouden.

één jaar geleden

Ik heb de goliath pro. Draaibaar en ook in ligstand (noem je dat zo?) te zetten. Prima ding. Zoon zit er vanaf 9 maanden in ofzo.

één jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/autostoel-novi-baby-david-pro-0-1-2-3-isofix-3600-rotation-zk0okg