Ha dames! Ik ben al een tijdje aan het wachten tot er weer fysieke zwangerschapsyoga begint, maar ik ben bang dat dat nog even duurt. Ik vind het wel heel leuk om in contact te komen met met zwangere dames in de buurt, voor nu, maar zeker ook voor de periode rond het verlof.
Woon je in Leiden/Leiderdorp en lijkt je dit gezellig? Meld je hieronder even, dan vinden we wel een manier!
Ik zal me alvast even voorstellen: ik ben Annemieke, 32 jaar en zwanger van de eerste. Die komt ons vergezellen rond 2 september!
Mmmm wellicht via de opties aan de linker van je scherm? Dan via je eigen profiel of zoeken op de groep bv Leiden? De website kan überhaupt wel wat gebruiksvriendelijker gemaakt worden 😉
Ha dames! Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met de yogaplannen Marlies?
Vanaf juni wanneer het weer hopelijk beter is en ik terug ben van vakantie wil ik weer lessen gaan geven buiten in de tuin. Wellicht handig om mij even te contacten via de mail? Je kan mijn site met contactgegevens vinden als je zoekt op marlies yoga leiden. 🙏
Hai ik ben wel benieuwd als de versoepelingen er komen en zwembaden weer open gaan of sommige van jullie ook naar de zwangerschapsuurtjes gaan bij de Does of de Zijl?
Je kan gewoon gaan, ze laten maximaal tien mensen naar binnen maar gister was ik met een iemand anders haha. Dus hoop wel dat de groep wat groter wordt ☺️