41 Reacties

3 jaar geleden

Mmmm wellicht via de opties aan de linker van je scherm? Dan via je eigen profiel of zoeken op de groep bv Leiden? De website kan überhaupt wel wat gebruiksvriendelijker gemaakt worden 😉

3 jaar geleden

Reactie op esk88

Ik kom nog niet helemaal uit de site van buurtmama’s. Er staat soms dat er ...
Ja zelfde hier, snap er vrij weinig van 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels wel een aantal van jullie als contact, maar weet nog niet zo goed wat we daar verder mee kunnen!

3 jaar geleden

Ha dames! Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met de yogaplannen Marlies?

3 jaar geleden

Reactie op Blondie88

Ha dames! Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met de yogaplannen Marlies?
Vanaf juni wanneer het weer hopelijk beter is en ik terug ben van vakantie wil ik weer lessen gaan geven buiten in de tuin. Wellicht handig om mij even te contacten via de mail? Je kan mijn site met contactgegevens vinden als je zoekt op marlies yoga leiden. 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Marlies1989

Vanaf juni wanneer het weer hopelijk beter is en ik terug ben van vakantie ...
Jaa leuk! Ik ga je zoeken :)

3 jaar geleden

Hai ik ben wel benieuwd als de versoepelingen er komen en zwembaden weer open gaan of sommige van jullie ook naar de zwangerschapsuurtjes gaan bij de Does of de Zijl?

3 jaar geleden

Reactie op esk88

Hai ik ben wel benieuwd als de versoepelingen er komen en zwembaden weer op ...
Lijkt me heerlijk! Op de site van de Does zie ik er niets over, weet jij daar meer over! Bij de Zijl kan ik het wel vinden!

3 jaar geleden

Hai bij de Zijl is er weer zwangerschapszwemmen! Vanavond geweest en best leuk voor de afwisseling!

3 jaar geleden

Reactie op esk88

Hai bij de Zijl is er weer zwangerschapszwemmen! Vanavond geweest en best l ...
Oeh leuk! Denk ik 😅 Moet je je aanmelden oid, of kun je gewoon gaan?

3 jaar geleden

Je kan gewoon gaan, ze laten maximaal tien mensen naar binnen maar gister was ik met een iemand anders haha. Dus hoop wel dat de groep wat groter wordt ☺️

3 jaar geleden

Ik ga eens kijken of ik nog in een bikini pas 😊

3 jaar geleden

Reactie op esk88

Hai ik ben wel benieuwd als de versoepelingen er komen en zwembaden weer op ...
Wel een leuk idee, maar dan moet ik eerst iets kopen waarin ik kan zwemmen 🙈 mijn borsten passen in geen enkele bikini meer...

3 jaar geleden

Ik kom dinsdag met een vriendin zwemmen! Dat is alweer twee erbij :)

3 jaar geleden

Leuk! Ik verwacht dat ik er ook ben dinsdag!

3 jaar geleden

Dat zwemmen in de Zijl is een aanrader hoor! We waren met z’n vieren gisteren dus er is nog plek 😊

3 jaar geleden

Kan je gewoon vrij zwemmen in de Zijl?!😱 Ik woon in Voorschoten, zou perfect zijn om een keer weer te gaan zwemmen 😍

3 jaar geleden

Kan je gewoon vrij zwemmen in de Zijl?!😱 Ik woon in Voorschoten, zou perfe ...
Het Wedde in Voorschoten is ook weer open :)

3 jaar geleden

Kan je gewoon vrij zwemmen in de Zijl?!😱 Ik woon in Voorschoten, zou perfe ...
Dit ging over het zwangerschapszwemmen bij de Zijl op dinsdagavond, maar vrij zwemmen kan ook weer! Beide volgens mij ook in Voorschoten.

3 jaar geleden

Iemand al een alternatief vinden? Zwemmen in de Zijl gaat tijdelijk niet door las ik op de website.