5 Reacties

2 jaar geleden

Nouuu t lijkt alsof je mijn onrustige slaper benoemd, precies hetzelfde hiero en ook nog in de mini.. heb vorige week de 4 seizoenen geprobeerd met de wandjes aan en het ging wel okee, hij was alleen zo moe en idd veel wakker in de nacht. Helaas geen oplossing hier, Ik lees met je mee voor tips馃檲

2 jaar geleden

Hier cold turkey gestopt en na ruim een week was ze er eindelijk aan gewend met losse armen en nu slaapt ze gewoon rustig :) zelf wel even pittig maar ze ligt elke avond nu breeduit hahah

2 jaar geleden

Precies mijn zoon! Zo onrustig en slaat zichzelf ook altijd wakker, met 6 maanden echt moeten stoppen met inbakeren en toen week in week uit z'n armpjes vast moeten houden. Ik heb toen om maar te proberen het nunki lakentje gehuurd hoor 2 weken en dat werkte enigzins! Toen het lakentje met veel voordeel tweedehands gekocht. Nu slaapt hij dus onder het strakke lakentje (dus de geborgenheid en het strakke van het inbakeren heeft ie) en geven we hem een knuffel in zijn handen. Die vliegt met enige regelmaat door het hele bedje en geven we dus steeds terug maar het helpt hem om niet zijn speen uit zijn mond te trekken en zichzelf wakker te houden doordat hij een knuffeltje aan het "onderzoeken" is. Zo heel verhaal! Hoop dat je er wat aan hebt.

2 jaar geleden

Reactie op Saskia97

Precies mijn zoon! Zo onrustig en slaat zichzelf ook altijd wakker, met 6 m ...
Ziet er uit als een handig ding dat Nunki lakentje! Vraag me wel af tot wanneer je dat mag/kan gebruiken? En of het straks met een normale slaapzak met losse armen nog werkt.. want hij is serieus best wel sterk is voor zo鈥檔 klein ding (zegt iedereen om ons heen ook steeds) en hij zich er ongetwijfeld tussenuit wurmt 馃槄 Als hij zich verzet in bed en begint te trappelen en spartelen moet ik hem echt soort van in de houdgreep houden om hem rustig te krijgen hahah. Misschien moeten we er maar gewoon even een doorheen en hopen dat hij er op een geven moment gewoon aan went 馃槒

2 jaar geleden

Reactie op aliciacelina

Ziet er uit als een handig ding dat Nunki lakentje! Vraag me wel af tot wan ...
Het Nunki laken mag je zolang gebruiken als dat je kleintje in een ledikant slaapt, dus zeker tot een jaar of 3. Mijn zoon wurmt zijn armpjes er ook onder uit, vandaar dat we zijn knuffel geven in z'n handjes. Maar ik heb wel het idee dat het de geborgenheid en strakheid van het inbakeren geeft. Hij valt ook sneller in slaap onder het lakentje dan zonder, dan lukt het hem niet.