25 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Misschien een goede tip om een verwijzing te vragen naar een kinderfysiothe ...
Wij zijn al meerdere keren naar de kinderfysio geweest. Hij blijft zijn eigenwijze ik onze kleine vriend 😅 maar we zien vooruitgang, lichtjes. Dus op hoop van zegen 🤞🏼🤞🏼

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Wij zijn al meerdere keren naar de kinderfysio geweest. Hij blijft zijn eig ...
Ging bij ons in het begin ook heeeeel traag dus hopelijk zie je straks grotere verbeteringen en anders, no worries dat komt 😃. Stiekem ergens ook wel prachtig dat ze al een beetje een eigen willetje hebben vind ik zelf ☺️. Succes 🍀

2 jaar geleden

Geen zorgen! Wij dachten ook bij ons meisje gaat het ooit nog gebeuren 🙈 nu 1 jaar en 2 maanden. Binnen een tijdsbestek van 10 dagen: kruipt ze, trekt ze zich op aan meubels en zet ze mini stapjes opzij! Het kan echt ineens veranderen!

2 jaar geleden

Hier kruipt hij ook nog niet. Morgen 13 maanden. Hij zit sinds 11,5 maand zelfstandig en zet stapjes aan de hand. Wel bezig met optrekken aan meubels, handen van ons enz. Probeert ook stapjes aan de hand te zetten en gaat zelf op handen en voeten staan. Buikschuivenx gaat hij nog steeds door de kamer.

2 jaar geleden

Hier ook niet hoor. 13 maanden. Sinds 12 maanden begon hier het tijgeren maar kruipen doet hij nog niet. Hij gaat wel in de kruiphouding maar dan ploft hij weer neer. Ik maak me niet zorgen hierover. Sommige kindjes slaan het over