16 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg. Mijn zoontje doet dit ook nog steeds niet

2 jaar geleden

Heb je al geprobeerd om verschillende diktes te pureren? Als hij nu glad gepureerd krijgt, iets grover pureren met kleine klontjes en dat steeds opbouwen. Bij ons hielp het om de fruithap zo eerst aan te bieden, omdat hij die super lekker vond. Daarna ging groente vanzelf en hij eet nu zelf stukjes groente, brood, fruit etc..

2 jaar geleden

Is ook nog vroeg en hoeft eigenlijk nog niet voor 1 jaar is dat echt oefenen en voor de lol. Hier een jaar en wil nog geen stukjes hij braakt er gewoon van we blijven oefenen en forceren niets het komt wel

2 jaar geleden

Heb je al geprobeerd om verschillende diktes te pureren? Als hij nu glad ge ...
Ja dat heb ik inderdaad al geprobeerd maar al merkt hij op dat het mini stukjes zijn stopt hij weer met eten..

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

Ja dat heb ik inderdaad al geprobeerd maar al merkt hij op dat het mini stu ...
😂 heerlijk! Ik zou het gewoon blijven aanbieden en afwachten, denk dat het echt vanzelf wel komt.

2 jaar geleden

en iets meer rapley stylo? gewoon een hele boterham zonder korstjes neerleggen?

2 jaar geleden

Mijn dochter ook niet maar dat komt vanzelf wel Ik maak me daar echt niet druk om Als ze er aan toe zijn dan komt het wel Ik geef haar wel hele boekweit cracottes met roomboter of avocado en die sabbelt ze wel helemaal slap en op Maar dat komt ook omdat ze de roomboter gwn zo lekker vind en die er helemaal aflikt 😂😂😂😂😂😂 en delen belanden ook in de buikjes van de hondjes

2 jaar geleden

Proberen jullie naast brood ook andere dingen aan te bieden? Een maisvinger, volkoren cracotte of volkoren soepstengel in de hand zodat ze zelf ontdekken/eten? Dit vind hij bij ons erg leuk (8maanden) en gaat misschien makkelijker. Het komt vast vanzelf!

2 jaar geleden

Wij combineren rapley met fijn gesneden, dit omdat het soms makkelijker is. Maar brood at hij nooit en grotere stukken speelde bij vaak alleen mee. Kleinere stukjes kwamen regelmatig toch terug. Gisteren besloot hij ineens mijn broodje te willen, o oke toe maar dan. En de couscous ging er ook super goed in. Nu 8,5mnd van de enel op de andere dag kan het veranderen

2 jaar geleden

Proberen jullie naast brood ook andere dingen aan te bieden? Een maisvinger ...
Geef je de soepstengel dan in z’n geheel of breek je hem door tweeën? Ik heb dit al vaker gelezen maar weet niet zo goed hoe ik dit moet aanbieden🤭

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Geef je de soepstengel dan in z’n geheel of breek je hem door tweeën? Ik he ...
Meeste mensen gaan uit van fingerfood, formaat van mama's/papa's vinger. Dit is makkelijker pakken. Dus een soepstengel zou ik inderdaad in 1 breken

2 jaar geleden

Ik zou zeggen; laat los wat in de boekjes staat. Jullie doen hartstikke je best. Het komt vanzelf wel. Geen haast. Waarschijnlijk begint hij ermee op het moment dat jij het echt los gelaten hebt en er niet meer op gefocust bent. ☘️😘

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Geef je de soepstengel dan in z’n geheel of breek je hem door tweeën? Ik he ...
Ja een soepstengel breek ik in 2. Een cracotte in de lengte door midden als 2 reepjes 😊

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Meeste mensen gaan uit van fingerfood, formaat van mama's/papa's vinger. Di ...
Bedankt voor je reactie😊

2 jaar geleden

Ja een soepstengel breek ik in 2. Een cracotte in de lengte door midden als ...
Ah top, bedankt voor de tips!

2 jaar geleden

Mijn zoontje deed dit ook niet bij 8.5 maand, is afgelopen week 9 maand geworden en van 1 op andere dag at hij brood.. Zonder problemen. Zou het gewoon blijven proberen aan te bieden