108 Reacties
2 jaar geleden
Zou voor oevenhapjes eerst alleen groentes doen en dan later pas uitbreiden
2 jaar geleden
Reactie op Gabrielle30
Zou voor oevenhapjes eerst alleen groentes doen en dan later pas uitbreiden ...
Heb je toevallig ook een recept ?
2 jaar geleden
Hier een voltreffer: zoete aardappel met pastinaak. En rode bieten met bloemkool
2 jaar geleden
Reactie op Kathleen en casper
Hier een voltreffer: zoete aardappel met pastinaak. En rode bieten met blo ...
Klink super hoe maak je dit toevallig een foto ???
2 jaar geleden
Hierboven gepureerde appel en onder gepureerde banaan en gepureerde banaan-framboos. Allemaal een succes. 😄
Gepureerde broccoli-bloemkool en erwt-wortel is hier ook een succes!
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Hoe krijg je wortel zo mooi gepureerd 😱
Gewoon met de staafmixer en wat extra kookvocht erbij
2 jaar geleden
Leuk topic voor ideeen!!
Gepureerde erwtjes hier een succes! Lekker zoetig! Halve zak diepvries erwten koken, dan pureren met wat olijfolie, bewaar ook wat kookvocht om er door te doen, want word al gauw wat droger! Ook na opwarmen doe ik er soms iets water bij als het te droog is!
Verder is die dol op bloemkool! Fruit doe ik zowel vers als potjes! Wil deze week/volgende week ook beginnen met introduceren van ei & pindakaas, had al banaan en pindakaas bedacht, maar als iemand verder nog leuke recepten heeft met ei&pindakaas!?
2 jaar geleden
Reactie op Meliss93
Van welke winkel/merk zijn deze bakjes om hapjes in te vriezen?🤩
Ik heb deze bakjes in zeeman gezien met deksel .
2 jaar geleden
Reactie op vlinder19811
Klink super hoe maak je dit toevallig een foto ???
Geen foto. Maar gewoon 1 zoete aardappel en een kleine pastinaak schillen in stukjes snijden en dan stomen ( of koken als je niet kan stomen) en dan pureren met staafmixer. Om het smeuïg te maken hou ik wat kook of stoomvocht opzij en doe op het einde 1 koffielepel olijfolie of kokosolie erbij. Voor de rode biet juist hetzelfde
2 jaar geleden
Reactie op Meliss93
Van welke winkel/merk zijn deze bakjes om hapjes in te vriezen?🤩
Dit zijn ze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/nafura-siliconen-ijsblokjesvorm-met-deksel-4-stuks-herbruikbaar-bpa-vrij-vierkant/9300000015192492/?Referrer=ADVNLGOO002032-G-110747868850-S-1052204292190-9300000015192492&gclid=CjwKCAiA3L6PBhBvEiwAINlJ9A3pjkYoNjp8aiIG5Dl7W69v7SWEjxrZjzJgqRmmtdcS0afE54KcHxoCgn4QAvD_BwE
Beetje prijzig, maar dan heb je er 4 met deksel. Ik maak telkens 4 soorten hapjes en dan doe ik de blokjes daarna in ziplockers en kan ik ze opnieuw gebruiken. Al erg veel plezier van. 😊
2 jaar geleden
Ik vraag mijn af of we ook dit soort bakjes kunnen gebruiken ? Of is dit schadelijk ?
Bekijk Plastic bakjes rond ø95mm 180 ml. Transparant met deksel. 25 stuks op: https://www.bol.com/nl/p/plastic-bakjes-rond-o95mm-180-ml-transparant-met-deksel-25-stuks/9200000071488704?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp