108 Reacties

2 jaar geleden

💥

2 jaar geleden

💥

2 jaar geleden

Reactie op vlinder19811

💥
Leuk! Via welke app is dit?

2 jaar geleden

Leuk! Via welke app is dit?
Ja echt he dacht ik deel het gelijk met jullie https://smikkels.nl/recepten/?ingredienten=dadels

2 jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Ja echt he dacht ik deel het gelijk met jullie https://smikkels.nl/recepten ...
Super fijn! 😊 ik ben ook zo zoekende! Wanneer geef je brood zonder korst, wanneer begin je met pindakaas etc… pfffff

2 jaar geleden

Super fijn! 😊 ik ben ook zo zoekende! Wanneer geef je brood zonder korst, ...
Ja ik zie soms door het bomen het bos niet meer en dat bij mijn 3 de kind. Morgen vrije dag dus ik wil dat wel goed voorbereid voor de komende week mijn voorkeur gaat uit naar zo veel mogelijk groente. Brood eten ze toch wel.😉

2 jaar geleden

Fijn topic! Ik volg even, ben net begonnen met potjes maar wil liefst verse hapjes maken 😃

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Fijn topic! Ik volg even, ben net begonnen met potjes maar wil liefst verse ...
Ik zou zeggen alles wat je zelf niet lust ook niet aan de baby geven 😅

2 jaar geleden

Deze app is ook wel fijn trouwens.

2 jaar geleden

Super fijn! 😊 ik ben ook zo zoekende! Wanneer geef je brood zonder korst, ...
https://www.voedingscentrum.nl/Assets/Uploads/voedingscentrum/Documents/Consumenten/Mijn%20kind%20en%20ik/Eerste%20hapjes/Introductie%20pinda%20en%20ei%20bij%20baby's.pdf Info via voedingscentrum! Hing ook een grote poster op het CB van!

2 jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Ik vraag mijn af of we ook dit soort bakjes kunnen gebruiken ? Of is dit sc ...
Ik gebruik borstvoedingsbakjes, bpa vrije

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Reactie op Meliss93

Oh super, dankjewel!
Ik heb ze van de zeeman, Kosten nog geen 2 euro. Onderin siliconen dus je drukt ze er zo uit. Ik heb er laatst 4 gekocht. Super handig.

2 jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Ik vraag mijn af of we ook dit soort bakjes kunnen gebruiken ? Of is dit sc ...
Zag laatst bij iemand op youtube die gebruikte vershouddoosjes van de zeeman. Perfecte formaat die kleintjes. Weet niet of deze schadelijk zijn?

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Fijn topic! Ik volg even, ben net begonnen met potjes maar wil liefst verse ...
Ik begon ook met potjes, Maar gooide zoveel weg. Heb toen een bloemkool broccoli wortel zoete aardappel gekocht. Heb ooit ern stoompan gekocht. 1 keer gebruikt haha. Kon em nu mooi gebruiken. Gewoon koken kan natuurlijk ook. Heb t met een staafmixer gepurreerd. Kookvocht erbij. En het in ijsblokjes bakjes van de zeeman gedaan. Dag erna eruit en in zo.n zip diepvries zakje gedaan. Kan er dagelijks een blokje uithalen. Stuk goedkoper dan potjes en je verspilt minder

2 jaar geleden

👍🏼

2 jaar geleden

Onze dochter is net 4 maandjes oud en ben begonnen met de oefenhapjes. Ik maak ze zelf en heb nu broccoli en worteltjes voorbereid. Een paar dagen verder en ze vindt het nog steeds niks aan.. is dat gek? Ik heb namelijk het idee dat veel baby's al volledige hapjes eten.

2 jaar geleden

Reactie op Belshel8

Onze dochter is net 4 maandjes oud en ben begonnen met de oefenhapjes. Ik m ...
Ik zou niet met broccoli beginnen, is zwaar voor de maag (gasvorming), eerder wortel, zoete aardappel, courgette enz

2 jaar geleden

Reactie op Belshel8

Onze dochter is net 4 maandjes oud en ben begonnen met de oefenhapjes. Ik m ...
Nee hoor is niet gek. Ons dochtertje had dat ook. Ze is volgende week 5 maanden en sinds deze week vind ze pas dingen lekker

2 jaar geleden

Nee hoor is niet gek. Ons dochtertje had dat ook. Ze is volgende week 5 maa ...
Oke toch even een bevestiging haha, dan gaan we gewoon lekker door met oefenen 🙂