108 Reacties

2 jaar geleden

Geven jullie de baby’s ook weleens stukken groenten? Dus als je bijvoorbeeld wortel of broccoli hebt gekookt, dat je daar een deel van geeft zodat ze kunnen voelen, op sabbelen of plat kunnen drukken? 😂 Ik wil beginnen met hapjes maar ze is nog niet geïnteresseerd. Wel vind ze het heeeel interessant als ze het kan vasthouden, bekijken en dan even op kan sabbelen, zoals laatst een stuk appel. Daar heeft ze half uur op gesabeld en weer weggegooid. Zijn er ouder die dat doen? Wat doen jullie en welke groenten geven jullie? 😃

2 jaar geleden

Reactie op Sherry1

Geven jullie de baby’s ook weleens stukken groenten? Dus als je bijvoorbeel ...
ja, alles wat ik pureer wordt niet gewaardeerd maar als ik het heel aanbiedt wordt hij helemaal wild!

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Even iets anders, ik zie allemaal succes verhalen met de hapjes.. eten ze h ...
Hangt ervan af wat il geef. Bij champignons of erwtjes trok ze ook een vies gezicht en duwde het uit de mond. Pastinaak of zoete aardappel wel een groot succes. Ze werd helemaal wilt. Ik moet het ook echt proberen als ze net wakker is en hongerig. Anders sws geen succes. Maar het gaat meer om smaken en texturen leren kennen dan om eten bij mij

2 jaar geleden

Reactie op Sherry1

Geven jullie de baby’s ook weleens stukken groenten? Dus als je bijvoorbeel ...
Jij past zonder te weten de Rapley methode toe. Supertof!

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Hangt ervan af wat il geef. Bij champignons of erwtjes trok ze ook een vies ...
Ik heb zoete aardappel gedaan en wortel, beide vies gezicht hahah. Ja precies denk ook dat dat het doel moet zijn

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Ik heb zoete aardappel gedaan en wortel, beide vies gezicht hahah. Ja preci ...
Pastinaak smaakt lekker zoet. Ik heb de pot uitgeschraapt 😛. Misschien eens proberen en ik hoor ook wel vaak dat ze venkel lekker vinden. Sws moet je iets 8 a 10 keer geven vooraleer je weet of ze iets niet lusten.

2 jaar geleden

Reactie op Meliss93

Van welke winkel/merk zijn deze bakjes om hapjes in te vriezen?🤩
Kan je bestellen bij de bol.com. Wij hebben ze ook. Super makkelijk!

2 jaar geleden

Pastinaak, wortel, spinazie en erwten vallen hier al in de smaak. Broccoli gaat niet zo goed, dan begint hij te huilen na enkele happen. Over enkele weken nog eens proberen. Ik geef alle smaken voorlopig nog apart zodat hij deze leert kennen

2 jaar geleden

Ik stop met oefenen hapjes ze begint minder goed haar fles te drinken en heeft harde ontlasting

2 jaar geleden

Wij hebben deze toffe kookboek 😇

2 jaar geleden

Sorry als het al besproken is, maar ik kan het nergens terug vinden. Maar hoe warmen jullie het weer op na het invriezen?

2 jaar geleden

Reactie op SabineC

Sorry als het al besproken is, maar ik kan het nergens terug vinden. Maar h ...
Ik zelf haal het sochtens uit de vriezer en dn ontdooit het snel . Dan even kort in de magnetron

2 jaar geleden

2 de poging. Wortels met zoeteaardappels

2 jaar geleden

Wortels zijn lekker nu hopen dat ze geen krampjes krijgt 💓

2 jaar geleden

Reactie op SabineC

Sorry als het al besproken is, maar ik kan het nergens terug vinden. Maar h ...
In een koekenpan

2 jaar geleden

Reactie op lieke b

Pastinaak, wortel, spinazie en erwten vallen hier al in de smaak. Broccoli ...
Hier was broccoli ook vies.. echt spugen er van🥲. Zoete aardappel vind hij lekker en ook rode biet!

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Hier was broccoli ook vies.. echt spugen er van🥲. Zoete aardappel vind hij ...
Dit hadden wij ook de eerste keer, vond zo zielig. Deze week brocolli met aardappel gedaan en dat at hij vrolijk weg! Vandaag eerste keer kip! Rijst, courgette en kip. Ging heerlijk naar binnen

2 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Dit hadden wij ook de eerste keer, vond zo zielig. Deze week brocolli met a ...
Pureer je dit dan of prakken?

2 jaar geleden

Iemand al avocado geprobeerd? Staat hier morgen voor haar op het menu als hapje.

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Iemand al avocado geprobeerd? Staat hier morgen voor haar op het menu als h ...
Ja, viel meteen vanaf de eerste keer heel erg in de smaak 😀