108 Reacties
2 jaar geleden
Geven jullie de baby’s ook weleens stukken groenten? Dus als je bijvoorbeeld wortel of broccoli hebt gekookt, dat je daar een deel van geeft zodat ze kunnen voelen, op sabbelen of plat kunnen drukken? 😂
Ik wil beginnen met hapjes maar ze is nog niet geïnteresseerd. Wel vind ze het heeeel interessant als ze het kan vasthouden, bekijken en dan even op kan sabbelen, zoals laatst een stuk appel. Daar heeft ze half uur op gesabeld en weer weggegooid.
Zijn er ouder die dat doen? Wat doen jullie en welke groenten geven jullie? 😃
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Even iets anders, ik zie allemaal succes verhalen met de hapjes.. eten ze h ...
Hangt ervan af wat il geef. Bij champignons of erwtjes trok ze ook een vies gezicht en duwde het uit de mond. Pastinaak of zoete aardappel wel een groot succes. Ze werd helemaal wilt. Ik moet het ook echt proberen als ze net wakker is en hongerig. Anders sws geen succes. Maar het gaat meer om smaken en texturen leren kennen dan om eten bij mij
2 jaar geleden
Reactie op Sherry1
Geven jullie de baby’s ook weleens stukken groenten? Dus als je bijvoorbeel ...
Jij past zonder te weten de Rapley methode toe. Supertof!
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Ik heb zoete aardappel gedaan en wortel, beide vies gezicht hahah. Ja preci ...
Pastinaak smaakt lekker zoet. Ik heb de pot uitgeschraapt 😛. Misschien eens proberen en ik hoor ook wel vaak dat ze venkel lekker vinden. Sws moet je iets 8 a 10 keer geven vooraleer je weet of ze iets niet lusten.
2 jaar geleden
Ik stop met oefenen hapjes ze begint minder goed haar fles te drinken en heeft harde ontlasting
2 jaar geleden
Reactie op SabineC
Sorry als het al besproken is, maar ik kan het nergens terug vinden. Maar h ...
In een koekenpan
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Hier was broccoli ook vies.. echt spugen er van🥲. Zoete aardappel vind hij ...
Dit hadden wij ook de eerste keer, vond zo zielig. Deze week brocolli met aardappel gedaan en dat at hij vrolijk weg!
Vandaag eerste keer kip! Rijst, courgette en kip. Ging heerlijk naar binnen