9 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg. Hier standaard 5u-5u15, en dit al meer dan 6weken lang. Eerst babbelen, dan roepen en dan huilen. We proberen te verlengen maar jammer genoeg tijdens de week heel weinig tijd daar wij hem moeten wekken om 5u55 ten laatste. Wij beginnen beide te werken om 7u30 en hij moet dus om 7u10 ten laatste op de opvang zijn. Wij zouden zo blij zijn mocht hij tot de tijd dat we hem moeten wekken kan slapen voor zichzelf. Als hij bij mijn mama slaapt (iedere dinsdag) slaapt hij daar met gemak tot 7u 😲
2 jaar geleden
Hoi.
Dat baby’s vanaf vier uur wakker worden heeft te maken met dat het slaaphormoon vanaf dat moment daalt en het wakkerhormoon stijgt.
Ik volg slaaptipsvoorbaby’s en daar staan altijd handige tips wat betreft het slapen!
2 jaar geleden
Hier ook een lange tijd steeds wakker om 4 uur en daarna spoken. Weet het te rekken tot half 6 soms iets over 6 uur. Maar voorheen toen zij nog nacht fles nam sliep ze tot 7 half 8. Vraag mij af wat je kunt doen zodat je baby weer door slaapt?
2 jaar geleden
Hier ook een lange tijd steeds wakker om 4 uur en daarna spoken. Weet het t ...
Geen idee. Wij proberen als we thuis zijn ook steeds te rekken. Enkel jammer dat we dit tijdens de week niet kunnen omwille van het feit dat we ten laatste 6u45 allemaal de deur uit moeten. 😞 Op zich vind ik dat al zo moeilijk voor mijn klein mannetje.
Ik heb me al vaak horen vertellen dat het plots vanzelf gaat maar ik wacht nog steeds 🙃. Bij ons ligt het ook wel aan het feit dat de opvang hem veel te vroeg terug in bed stopt en te lang laat slapen (soms 2-3uren) waardoor hij denk ik denkt dat hij nadien toch terug lang kan slapen.