6 Reacties

één jaar geleden

Als verpleegkundige in een ziekenhuis schrik ik hiervan 😅 Waar woon je? In Nederland hoort dit gewoon onder je basisverzekering te vallen. Wat vervelend dat je dit moet meemaken. Een opname is al heftig genoeg. Heel veel sterkte en blijf vooral in gesprek met de arts etc en geef je grenzen zeker aan!!

één jaar geleden

Ik schrik hier niet van? Zijn er geen gordijnen voor dat glas. Daarnaast is een wc en douche op de gang ook niet vreemd.

één jaar geleden

Als verpleegkundige in een ziekenhuis schrik ik hiervan 😅 Waar woon je? In ...
Ik woon in België zijn in het ziekenhuis in Aalst. Ik vond dat dit ook onder basisverzekering viel, in het vorige ziekenhuis was het gewoon een kamer alleen met wc en douche alleen. Niet dat dat heel groot was maar daar had je gewoon je privacy. Dankjewel om te luisteren! ☺️

één jaar geleden

Ik schrik hier niet van? Zijn er geen gordijnen voor dat glas. Daarnaast is ...
In het vorige ziekenhuis was dit helemaal niet zo hoor… Er is niets van gordijnen om voor het glas te doen je ziet iedereen gewoon hokje in hokje zitten

één jaar geleden

Zou het kunnen komen omdat de andere kamers alle bezet zijn? Veel diensten pediatrie liggen momenteel overvol in Oost-Vlaanderen..

één jaar geleden

Reactie op Jolienve

Zou het kunnen komen omdat de andere kamers alle bezet zijn? Veel diensten ...
Nee er waren eenpersoonskamers vrij maar omdat dat niet in onze verzekering zit wou ik dat niet nemen uit schrik voor hoge kosten (zijn net ook aan het bouwen) Het was ofwel eenpersoonskamer ofwel zo’n box en dat is voor hun hetzelfde als een tweepersoonskamer…