19 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook gehad, ik heb antibiotica gehad en na 1 dag over… zeggen dat je antibiotica wilt!
2 jaar geleden
Oogdruppels vragen dit is minder heftig voor het oor en het werkt goed!
Als al zo lang duurt heeft ze kans op kalk in de oor dat kan der gehoor straks aan tasten. Anders even na de kno arts gaan.
Als klein meisje heel vaak gehad nu nog steeds en heb hierdoor ook zoveel kalk in me oor dat zelfs gehoorverlies heb.
2 jaar geleden
Hier ook gehad, maar na een paar dagen werd t zo erg dat ze niks meer dronk en at. Toen heb ik op antibiotica aangedrongen. T was na 1.5 dag over😅
Dus ik zou ook aandringen op antibiotica!
Oordruppels zijn er (naar mijn weten) niet. Huisarts raadde wel nog nurofen aan, maar dat is haast niet meer te verkrijgen. Dat zou je dus eventueel ook nog kunnen proberen
2 jaar geleden
Dank jullie wel voor de reacties. Vind dit ook echt niet kunnen en zo zielig. Ga morgen direct bellen en antibiotica vragen. Hopen dat ze zich na het weekend weer wat beter voelt. Je voelt je zo machteloos en word steeds maar naar huis gestuurd met neusspray en doe maar een zetpil gaat vanzelf over. Thnx dames🤗
2 jaar geleden
Kom net van de dokter af.. ik d8 door de kiezen zo pijn en koorts.. maar idd oorontsteking.. antibiotica gekregen in overleg voor 3 dagen . Mocht zelfs kiezen of ik antibiotica wou of nog even op de zetpillen wil doorgaan ! Nou heb liever 3 dagen 1x per dag een kuur dan een zetpil gebruiken.
2 jaar geleden
Reactie op Septbaby21
Kom net van de dokter af.. ik d8 door de kiezen zo pijn en koorts.. maar id ...
Ahhh heel veel sterkte! Zo sneu voor die kleintjes. Heb zelf nooit oorontsteking gehad maar hoor van de mensen om me heen die het wel hebben gehad dat het echt heel zeer doet.
Groot gelijk! Ik dacht ook na een tijd kan toch niet elke dag een zetpil gaan geven? Ga echt direct morgen aan de bel hangen. Wil normaal het weekend in kunnen.
Sterkte met je kleintje.
2 jaar geleden
Mijn dochter van 9 maanden ook al 2 keer flinke ooronsteking gehad. Eerste keer was 2 maanden terug en zelfs een dubbele ooronsteking. Hier gelijk antibiotica gekregen voor een week in combinatie met nurofen hielp dat hier echt goed. Aangezien ze de tweede keer na amper 2 maanden weer een ooronsteking heeft gehad, moeten we zodra ze 1 jaar is naar KNO arts om te zien of er misschien buisjes nodig zijn en kijken hoe het met de poliepen zit.
2 jaar geleden
Reactie op Stéphanie91
Ahhh heel veel sterkte! Zo sneu voor die kleintjes. Heb zelf nooit oorontst ...
Ja idd! Gewoon even terug bellen! Ik ken het gevoel zelf ook niet maar die kleintjes vind ik niet dat ze al echt pijn hoeven te hebben! En het weekend kan dan lang duren!
2 jaar geleden
Reactie op Stéphanie91
Ahhh heel veel sterkte! Zo sneu voor die kleintjes. Heb zelf nooit oorontst ...
Wij hebben het nu dus 1 x gehad. En kan zeggen... hij is nu alweer zichzelf! Veel beter geslapen! De 1ste fles heeft die voor de 1ste keer sinds zaterdag weer helemaal op! Had dit niet verwacht!
2 jaar geleden
Reactie op Septbaby21
Wij hebben het nu dus 1 x gehad. En kan zeggen... hij is nu alweer zichzelf ...
Wat fijn!! Super dat je voor de kuur ging. Ik sta nu in de wacht bij de huisarts. Hoop dat je kleine er gauw van af is🤗
2 jaar geleden
Antibiotica vragen!! En je hebt van oltagan wel verdovende oordruppels maar weet niet of baby's die mogen
2 jaar geleden
Ik lees over neusspray. Kun je gewoon die van otrivin baby gebruiken?
2 jaar geleden
Geef je wellicht borstvoeding? Het schijnt het meest natuurlijke en efficiënte oplossing voor dit soort dingen te zijn
2 jaar geleden
Reactie op Kimberley1986
Geef je wellicht borstvoeding? Het schijnt het meest natuurlijke en efficië ...
Nee helaas, maar bedankt voor je tip.