5 Reacties

één jaar geleden

Je kan de oren druppelen met slaolie, olijfolie en babyolie. Maar als het echt vies is van een ontsteking dan gaat dat niet helpen 😊

één jaar geleden

Je kan de oren druppelen met slaolie, olijfolie en babyolie. Maar als het e ...
Mag ik vragen hoe je dit in het kleine oortje druppelt? Merk je echt dat dit eruit loopt? Oortjes van mijn zoontje zijn vaak erg vies van oorsmeer

één jaar geleden

Onze kinderarts zei om de oren niet te kuisen enkel met een doekje het overtollig oorsmeer die je ziet zitten wegnemen. Maar we hebben hier ook nog nooit een oorontsteking gehad...

één jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Mag ik vragen hoe je dit in het kleine oortje druppelt? Merk je echt dat di ...
Ik druppel ze zelf niet is niet nodig. Maar je kan neusspray druppels kopen en de neusspray eruit gieten en er olie in doen en dan 1 a 2 druppels per keer in de oren doen. Maar in basis is oren druppelen niet nodig als je het oorsmeer wat je ziet zitten gewoon weg haalt met een doekje.

één jaar geleden

Ondertussen al wat gevonden? Audispray? Ik zie ook viezigheid in de oren van mijn zoon, de arts kon daardoor niet zien of hij een ooronsteking had. Maar ik heb de binnenkant nooit schoongemaakt omdat het niet hoefde. Nu wil ik dat wel graag doen. Ik zal eens slaolie proberen dan