15 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dat ook heel erg als hij ziek is, dat ik hem nergens neer kan leggen. Ik laat hem dan gewoon op mijn arm slapen. Mijn ervaring met hem is dat hij, als hij beter is, gewoon weer lekker in zijn bedje slaapt, maar dan gewoon heel erg mama of papa nodig heeft.
De nachten wisselen ik en mijn vriend altijd af, om zo toch een beetje slaap te krijgen.
Sterkte! Ik hoop dat je kleine meid zich snel beter voelt! ❤️🍀
2 jaar geleden
Het is heel pittig indd, maar hier ook net zo. Dan hebben wij nog redelijk het geluk dat we voor de nacht het ledikantje tegen mijn kant van het bed aan zetten en dat ze daar soms een beetje in slaapt. Maar meestal wil ze dan ook op of tegen me aanliggen. Het is heel pittig, maar ik kan t volhouden door gewoon te denken dat ze zich echt nirt lekker voelt en dat de ouders het enigste zijn wat haar op zo’n moment een beetje troost biedt. Het is ook gewoon zo mega sneu voor zo’n kleintje als ze zich zo slecht voelen 😢
2 jaar geleden
Ach wat sneu voor haar en wat uitputtend voor jullie. Ze hebben je nog zo hard nodig, jullie zijn haar troost, veiligheid en pijnverlichting. Geen strijd van maken. Kijk of je het jezelf gemakkelijk kan maken op andere manieren en wat rust kan pakken terwijl ze in jullie armen ligt.
2 jaar geleden
Herkenbaar verhaal, ik heb zittend geslapen aangezien het ook belangrijk is dat jullie je rust krijgen. Of in shift de nacht opdelen, of de een in de logeerkamer en de ander met de baby.?
2 jaar geleden
Ik herken t.. wij hebben allemaal corona gehad paar dagen geleden. Hij had 40+ koorts en 16 uur lang alleen maar op en af gehuild. Ik was helemaal kapot.. maar geen moment dat ik m alleen laat huilen.. maar een strijd maken van laten huilen en zelf laten liggen moet geen optie zijn, ze voelt zich niet goed en de enige manier hoe ze dit kan uiten is huilen..
2 jaar geleden
Het is zwaar ik weet er alles van... mijn zoontje heeft de eerste 4 / 5 maanden niks als bij mij geslapen in mijn armen ik kon hem ook niet wegleggen ik was ook helemaaaaal gesloopt maar achteraf blij dat ik hem niet heb laten huilen. Ben naar een osteopaat geweest en het consultatiebureau had me doorverwezen en wat bleek hij had een hartritmestoornis waardoor hij huilde en last had dus ook met en tijdens het proberen te slapen. Zo zie je maar weer ik geloof niet in "u heeft een huilbaby" voor mij bestaan geen huilbabys dat heet babys die ergens last van hebben al zijn het spanningen of stress gevoellens het zijn geen huilbabys.
Misschien is het een idee om een osteopaat te proberen ze worden er helemaal ontspannen van en sinds 3 behandelingen sliep hij een stuk beter en kon ik meer rusten !
2 jaar geleden
Reactie op Eems88
Slaap je zelf dan wel goed? Ik mij haar soms stiekem wel als ze in haar bed ...
Oei. Late reactie. Ik ben het gewoon. Leg me in de veilige houding en de cosleeper staat naast mijn kant dus ze kan niet uit bed rollen. Van de voedingen wordt ik niet meer wakker, doe ik in mijn slaap blijkbaar (bv) ik slaap veel beter dan dat ik er continu uit zou moeten om haar te troosten en zij ook