14 Reacties
2 jaar geleden
Ja herkenbaar hoor. Heel lang last van gehad. Tot ik geen andere keus had om haar in de kinderwagen te laten slapen omdat de rolluiken geplaatst werden. Nu slaapt ze overal gewoon als ze moe is. Maar het best slaapt ze in haar bedje
2 jaar geleden
Nee als hij in de auto 30 min slaapt vind ik het prima. Probeer het altijd zo te plannen dat ik in de auto stap op de tijd die hij anders naar bed zou gaan.
2 jaar geleden
Heeft ze er last van als ze minder slaapt? Hier slaapt ze prima in de auto en onderweg maar vaak ook korter. Ze haalt het dan wel weer ergens in. Ze wordt niet huilerig ofzo dus neem haar altijd gewoon ergens mee naar toe als het zo loopt
2 jaar geleden
Reactie op citrus1987
Heeft ze er last van als ze minder slaapt? Hier slaapt ze prima in de auto ...
Nee, dit valt over het algemeen wel mee! Goed om er zo naar te kijken. Het is voor mijn gevoel wel belangrijk dat ze in ieder geval één slaapje goed doet. Dus of het eerste of het laatste slaapje thuis doen,
2 jaar geleden
en in de draagzak?
ik plan mijn wandelingen zo dat t slaapje precies daarin valt en dan kan hij zo een uur tukken
2 jaar geleden
Reactie op DeniseGB
Ga het eens proberen!
weet niet hoe oud je baby is maar ook zo'n 6 a 7 mnd waarschijnlijk
draag je haar wel vaker.. want fysiek is dat denk ik wel even opbouwen 😬
ik heb mn baby vanaf minimini al gedragen dus hij is het ook gewend en toen sliep hij nog 20 uur people dag haha
geloof dat het heel rustgevend is in draagpositie voor babys want zo zaten ze ook in de buik
iig succes!
2 jaar geleden
Hier hetzelfde, thuis slaapt onze dochter goed maar onderweg max 30 minuten in de wagen of maxi cosi. We gaan alsnog vaak op pad, alleen meestal niet heel lang. Zodat ze max. 1 slaapje onderweg hoeft te doen en de andere slaapjes gewoon thuis kan doen. Voor ons is vaak de beste tijd om op pad te gaan na het ochtendslaapje. Als ze dan slecht slaapt ergens anders dan kan ze einde middag thuis nog wat langer slapen.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Mijn dochter slaapt alleen thuis echt goed. Zelfs op de opvang en bij oma in een bedje slaapt ze niet goed. In de nacht wel bij oma, maar overdag altijd korte slaapjes. Als ze dan op mijn vrije dagen bij mij is, slaapt ze zo 3/4u achter elkaar om het allemaal in te halen.
2 jaar geleden
Heb ik ook. Doe gewoon niet superveel. Toch te veel prikkels. Plan tussen de slaapjes door. Wel lastig met m’n peuter van twee die ook nog een keer slaapt. Maar gelukkig een grote tuin!