20 Reacties

2 jaar geleden

Deze is heel fijn. €5,- bij de Action.

2 jaar geleden

Ik had er 1 bij de prenatal gekocht, maar niet goed op de maat (kleur) gelet. Was dus een beetje te groot, maar ging al lastig aan. Ter plekke zo een bandje gekocht waar zoontje van 8 maanden in kon hangen en z'n beentjes op de grond in het kinderbad. Dat vond hij echt geweldig. Hij ging heel het bad rond.

2 jaar geleden

Ja deze bedoel ik!

2 jaar geleden

zitten banden vast aan elkaar bij dit dat het zeg maar binnenste band los is .

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

zitten banden vast aan elkaar bij dit dat het zeg maar binnenste band los i ...
Alles zit vast aan elkaar. Het is één geheel.

2 jaar geleden

Die hebben wij ook, maar je moet wel even goed naar het gewicht kijken. Als hij zwaarder is dan, ik dacht, 10kg kun je beter een swimtrainer halen. Die gaan dan langer mee.

2 jaar geleden

Wij hebben een swimtrainer! Ivm met gewicht was het gele bandje niet meer genoeg en hierbij kan hij voor mn gevoel ook wat meer bewegen int water

2 jaar geleden

Wij hebben ook de rooie swim trainer! Echt een ideaal ding, ze kan in dit zelf ook vooruit door der frog-kick reflex! Dit heeft een baby al vanaf geboorte en omdat ze liggen in deze band (die ze op dat moment niet helemaal goed aan had 😂 we waren vergeten die bandjes aan de achterzijde goed aan te trekken hihi) en lekker zelf vooruit! Die dingen waar ze in "zitten" hebben wij bewust niet voor gekozen omdat we t idee hebben dat ze dan toch een druk op der heupen krijgt omdat ze er in hangt (zelfde als z'n loopstoel, jumpding enz) en ze dan niet al speels haar reflexen kan gebruiken en dus al lekker kan stimuleren om te zwemmen 🙈 De foto is van eergisteren 🥰 op vakantie in t zwembad van Landal die we op dat moment helemaal voor ons zelf hadden

2 jaar geleden

Wij hebben een gele babyfloat en een drijfmaatje. Wij zijn zeer tevreden met het drijfmaatje ook al ziet het er raar uit 😅.

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben ook de rooie swim trainer! Echt een ideaal ding, ze kan in dit z ...
zo cute waar gekocht .?

2 jaar geleden

Reactie op fleurrtje

Wij hebben een swimtrainer! Ivm met gewicht was het gele bandje niet meer g ...
is dit ook beschikt voor 10 maandjes

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

Zeker! Mijn zoontje zwom er voor het eerst mee toen hij 7 maanden oud was. Je moet nog steeds wel opletten want als hij heel erg voor over buigt dan kan zijn gezichtje nog wel bij het water komen. Maar het is echt een ideaal systeem!

2 jaar geleden

Wij hebben een gele van Intex geloof ik. We waren bij Center Parcs een hebben er daar gewoon een in het zwembad gekocht. Voor onze vorige dochter hadden wij zo'n rode swimmtrainer. Dat vonden we vreselijk onhandig. Baby erin en baby eruit was een hoop gedoe.

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

Die van ons is 10 maandjes dus zeker!

2 jaar geleden

Drijfmaatje! Ze is er helemaal weg van!

2 jaar geleden

Wij hebben er eentje van de hema, maar ik vind hem helemaal niet fijn. Net alsof hij nog veel te groot is ofzo. Ze kuukelt hierin helemaal naar voren

2 jaar geleden

Drijfmaatje! Ze is er helemaal weg van!
Drijfmaatje is dat de naam 🙈🫣

2 jaar geleden

Rode Swimtrainer!! zooo lief om ze echt vooruit te zien zwemmen! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

Drijfmaatje is dat de naam 🙈🫣
Jaa haha! Zo heten ze. Kijk maar eens op bol.com.

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

zo cute waar gekocht .?
Prenatal, voor 10 euro omdat de doos kapot was haha. Maar normaal zijn ze rond de 20 dacht ik.