61 Reacties
2 jaar geleden
Iemand die ik ken heeft een lange vlucht met de draagzak gedaan en volgens mij kon ze ook een wiegje huren
2 jaar geleden
K volg want wij gaan de 2e naar Lanzarote met onze dochter van 8 maandjes
2 jaar geleden
Flesje vullen met wat water en speentje, beiden tegen druk op de oortjes. Genoeg vermaak voor in het vliegtuig (bijtringen (ook wel fijn tegen de oortjes), speelgoed, download video’s op telefoon oid) is ook fijn. Daarnaast evt kijken of er nog ergens een extra stoel vrij is, als vluchten niet vol zijn en je geen extra stoel hebt bijgeboekt, is het wel superfijn en kan je kleintje ook wat makkelijker slapen wss.
Inderdaad wat extra luiers en doekjes is altijd fijn. Babyvoeding mag in de bagage, maar moet je even op de website/google kijken wat precies mogelijk is.
Goeie reis alvast!
2 jaar geleden
Voldoende tijd nemen op t vliegveld. Flesje mee en vast klaarmaken (uit zicht), zodat je gelijk kunt geven wanneer je daadwerkelijk de lucht in gaat. Evt filmpje op telefoon downloaden of anders een boekje mee. Die van ons heeft zich een halfuur vermaakt met de safety instructions. 😁
Draagzak mee voor wanneer je van 't vliegtuig naar de bagage moet, das soms best een eind lopen.
Hamamdoek of hydrofiel mee zodat baby tijdens t wachten even op de grond kan spelen. En vooral go with the flow.
Hier is t me reuze meegevallen in ieder geval!
2 jaar geleden
Oh ja, en het vaste ritme echt even loslaten. Is echt niet erg als hij een keer langer wakker is of zn fles vroeger of later krijgt als dat net wat beter uitkomt.
2 jaar geleden
Wij zijn net terug van vakantie. Voor de handbagage had ik hetzelfde mee als wat normaal gesproken in de luiertas zit. Een draagzak is heel handig. Als de baby wat onrustig is kan je met de draagzak gemakkelijk in het vliegtuig gangpad staan.
Verder is mijn beste tip om lekker ontspannen te blijven. Als jij gespannen/gestresst bent dan voelt de baby dit. Wees niet bang dat de baby huilt tijdens de vlucht of alles onder poept…shit happens 💩 en het komt altijd goed.
Zijn er andere baby’s op de vlucht? Gezellig! Dan kunnen ze contact maken met elkaar en elkaar afleiden. Werkte bij ons erg goed.
2 jaar geleden
Reactie op Nasje2
Ter aanvulling: ik had ook groentepotjes meegenomen voor onderweg en fruitz ...
Mag je een volle thermos fles mee nemen in de luiertas?
2 jaar geleden
Reactie op Noelleanne95
Mag je een volle thermos fles mee nemen in de luiertas?
Ja
2 jaar geleden
Speenkoord! Die hadden we niet. En die speen valt op alle gekke openbare plekken. Normaal alleen een speen in bed, maar af en toe de "stop" erin is wel praktisch.
Een buggy met goed zonnescherm en verstelbare rugleuning hebben we ook plezier van gehad.
Verder alle gewone dingen die je ook meegeeft als de kleine naar de oppas gaat. Vlogen met vanaf Weeze naar Mallorca en mochten thermosfles met water gewoon mee het vliegtuig in.
Echt mega leuk met zo'n kleintje op vakantie! Ze kijken hun ogen uit! Geniet ervan..
2 jaar geleden
Reactie op Bael92
Speenkoord! Die hadden we niet. En die speen valt op alle gekke openbare pl ...
Ja eens met speenkoord! Was hier ook een lifesaver!
2 jaar geleden
Ik ben afgelopen vrijdag alleen gevlogen met de kleine, ging super goed! Idd ritme loslaten, op t vliegveld al een flesje maken voor in t vliegtuig. Ik had nog een grote hydrofiel mee voor in het vliegtuig zodat de kleine niet te veel werd afgeleid door alles om zich heen en zn rust kon vinden.
Niet te veel meenemen.. je sjouwt het alleen maar rond. Draagzak wel meenemen overigens en babyvoeding mag gewoon mee overal.
Succes en veeel plezier!
2 jaar geleden
Reactie op ldhondt
Wij hebben eentje gekocht om aan de kleertjes vast te klippen. Toch wel wat ...
Jij mag een tas handbagage en je partner ook 1.
Wij deden dus 1 luiertas met alles voor de kleine en 1 tas voor ons, echter zat in onze tas ook spulletjes voor haar haha! Wat heb je als volwassenen nou nodig in het vliegtuig? Niet veel dus hadden mooi nog ruimte voor haar over!
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Ja
Kan hier namelijk niks over vinden op de site van Schiphol …