61 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Kan hier namelijk niks over vinden op de site van Schiphol …
Wij hadden in maart thermoskan met warm water in onze tas en nog apart flesje koud water. Niks gezegd, wel naar gekeken. Denk, omdat ze weten dat het voor een baby is mag het.

2 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Kan hier namelijk niks over vinden op de site van Schiphol …
Kan je beter zoeken op de site van de luchtvaartmaatschappij en niet van Schiphol zelf denk ik. Per maatschappij willen daar nog al eens verschillen in zitten 😊

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wij hadden in maart thermoskan met warm water in onze tas en nog apart fles ...
Heb ik ook gedaan en het mocht want ze zagen dat het voor een baby was.

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Voldoende tijd nemen op t vliegveld. Flesje mee en vast klaarmaken (uit zic ...
Mag ik vragen hoe je een filmpje download op je mobiel?

2 jaar geleden

Mag ik vragen hoe je een filmpje download op je mobiel?
Als je Netflix hebt kun je een filmpje opslaan om offline te bekijken :)

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Wij hebben eentje gekocht om aan de kleertjes vast te klippen. Toch wel wat ...
Dit verschilt per maatschappij! Wij vlogen met EasJet naar Kroatië en onze dochter mocht een eigen stuk bagage mee. Ondanks dat ze op schoot zat. Goed checken dus! Overigens mochten wij ook 2 stuks overig bagage mee nemen. Denk aan een maxi cosi, kinderwagen of een buggy. Hoefde niet eens opklapbaar te zijn en zat ook geen max grootte aan.

2 jaar geleden

Instagram pagina WhereIsBriggs gaat helemaal over reizen met een baby en heb ik hele goeie tips vandaan gehaald. Van autostoeltje meenemen, tot welke speeltjes, tot tijdsverschil en slaapjes etc. Onze musthaves na onze midweek Valencia en 1e keer vliegen twee weken terug: - draagzak (voor boarden, uitstappen en eventueel een slaapje); - buggy (niet paraplu maar eentje die in de overhead kan); - speenkoord (die maak ik zelf dus als iemand interesse heeft 😉🙈); - knijpfruit werkte hier heel goed tijdens opstijgen en landen; - snackjes (soepstengel, komkommer, babykoekje, droge boterham); - genoeg speeltjes We hebben echt geen kind gehad aan ons zoontje van toen 8 maanden omdat we voor alles een aantal opties hadden en er misschien daardoor ook relaxed instonden.

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Dat meen je niet haha, Ik ben er niet zo handig in. Maar zat te denken dat op momenten dat het misschien moeilijk gaat. Je weet het niet he. Dan zet ik nijntje op. Is ze weg van haha. Zal eens even kijken hoe dat moet. Dankje voor de tip!

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Heb het gevonden, Helaas kan ik nijntje niet downloaden

2 jaar geleden

Hi allemaal, fijn topic dit! Ik heb twee vragen voor de ervaren reizigers: Hebben jullie stoelen met extra beenruimte geboekt? En wij nemen een buggy mee en willen graag een baby strandtentje meenemen. Valt dat laatste ook onder de 'extra bagage voor de baby'? Wij vliegen met ryanair en ik kan niet echt vinden welke spullen hier nu precies onder vallen.

2 jaar geleden

Reactie op Jilster25

Hi allemaal, fijn topic dit! Ik heb twee vragen voor de ervaren reizigers: ...
Wij hebben het strandtentje als assecoire meegenomen. Maar uiteindelijk is hij bij de odd size gegaan. Maar is zo licht. Als je die extra zou inchecken scheelt het niets. En je mag ingecheckte bagage over 5 stuks verdelen bij de meeste maatschappijen. Ligt aan het vliegtuig, maar je kan niet altijd een stoel met extra beenruimte boeken als je met een baby op schoot zit. Ligt eraan welke stoelen een extra zuurstofmasker hebben volgens mij.

2 jaar geleden

Hoe hebben jullie dat gedaan als het s nachts vertrekken is ? Wij moeten om 6u op de luchthaven zijn en dus om 4u30 vertrekken. Onze zoon krijgt geen nachtvoedingen meer. Geven jullie eten s nachts of doen jullie zoals normaal ? We zijn wel van plan nu een klein flesje aan te bieden bij het opstijgen. Hij eet normaliter rond 6u30-6u45.

2 jaar geleden

Reactie op Fp1

Wij hebben het strandtentje als assecoire meegenomen. Maar uiteindelijk is ...
Dankjewel!! Weer wat zorgen minder 😊

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Hoe hebben jullie dat gedaan als het s nachts vertrekken is ? Wij moeten om ...
Zolang mogelijk laten liggen en op het laatst even slaapzak (als hij die draagt snachts) uit en in autostoeltje. De kans bestaat dat als hij niet teveel wordt blootgesteld aan prikkels en licht ed dat hij gewoon verder slaapt in de auto. Nadeel is natuurlijk dat het buiten wel al vroeg licht is. Ik zou ook even kijken naar evt tijdsverschil op bestemming, maar mocht dat hetzelfde zijn als hier, dan gewoon proberen schema zoveel mogelijk vast te houden. Mocht hij wel wakker zijn vanaf 4:30, dan zou ik inderdaad wel voeding geven en een extra dutje. Voor een dag gaat het ook allemaal niet zoveel uit maken, en ik merkte bij ons overigens dat wij sowieso de hele vakantieweek redelijk flexibel waren met het schema en dat heeft ze thuis weer prima terug opgepakt. Lekker genieten en niet teveel druk maken!

2 jaar geleden

Wij zijn in april met ons zoontje van toen 7 maanden naar Egypte gevlogen. (4.5 tot 5 uur vliegen). We hebben een Deryan airtraveler aangeschaft en dit was echt de moeite waard! Dit is een compact luchtbedje met slaapzak eraan die je op de uitklapborden voor je kunt neerleggen. Hij heeft zowel op de heen als terugweg de eerste helft van de reis geslapen. En de andere helft zoch bezig gehouden met Billie en Bam bam (Youtube) en de aandacht van de anderr medereizigers. Verder heb ik via amazon een luiertas die je als rugzak kan dragen gekocht. Hierin zitten veel geisoleerde compartimenten waarin je eten koud en warm kunt bewaren. Maar waar je vooral al lekker veel in kunt stoppen aan doekjes, kleding, luiers en speelgoed. Ik mocht ook gewoon een klein thermosflesje kokend water mee aan board nemen voor de avondfles. Wat snackies mee voor tussendoor (maisstengels etc). Echt geen kind aangehad!

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Wij zijn in april met ons zoontje van toen 7 maanden naar Egypte gevlogen. ...
Heb je een link?

2 jaar geleden

Heb het gevonden, Helaas kan ik nijntje niet downloaden
Je kan youtube filmjes ook downloaden. Via

2 jaar geleden

Oeps te snel op verzenden gedrukt. Ben ook van plan om het doen namelijk. https://www.webwijzer.nl/video/youtube-video-downloaden.html .

2 jaar geleden

Reactie op El707

Instagram pagina WhereIsBriggs gaat helemaal over reizen met een baby en he ...
Ik kan die insta pagina niet vinden, Heet het misschien anders?

2 jaar geleden

Wij net terug. Is erg goed gegaan. Draagzak was voor ons een uitkomst, drinken voor opstijgen en dalen (voor pijn aan de oren) speelgoed en wij hadden rijstwafels.