61 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op T6543
Heb je een link?
Baby Verkleedtas Rugzak, BabbleRoo Luier verschonen Rugzak Luierzakken met Verschoonmat & Fopspeenhouder voor mama & papa https://www.amazon.nl/dp/B07WFSQYGT/ref=cm_sw_r_apan_i_4817CB909S47YCSYZCA9?_encoding=UTF8&psc=1
DERYAN Air Traveller - vliegtuigbed - twee in één - stoel en bed - reiskussen met matras - met draagtas https://www.amazon.nl/dp/B00AKAO4A2/ref=cm_sw_r_apan_i_1CV4QZ4H3E6S6EZHERJA
2 jaar geleden
Reactie op Tassie83
Baby Verkleedtas Rugzak, BabbleRoo Luier verschonen Rugzak Luierzakken met ...
Ohja vergeet deze nog op mijn eerdere lijstje. Ook hier een Deryan Airtraveller en ook van Deryan de Peuter Deluxe. We hadden voor 6 dagen vakantie met z’n drietjes 1 koffer van 20kg waar de Peuter Deluxe ook in zat en dan nog 2 stuks handbagage, 2 accessoires en de buggy voor de kleine.
2 jaar geleden
Reactie op El707
https://instagram.com/whereisbriggs?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dankjewel
2 jaar geleden
Reactie op Tassie83
Wij zijn in april met ons zoontje van toen 7 maanden naar Egypte gevlogen. ...
Thank voor de deryan tip op marktplaats staan er veel 😁 heb er gelijk een gekocht
2 jaar geleden
Reactie op Bibi12
Past een 9 maanden oude baby op de air traveller?
Zoals ik het kon zien op YouTube kan de zit stand heel lang gebruikt worden. Ik heb hem ook net aangeschaft als ik op vakantie ga is me dochter 1jaar
2 jaar geleden
Reactie op Esty1
Hebben sommige van jullie al de nieuwe “Schiphol experience” gehad? Hoe gin ...
Ga het donderdag ervaren. Ik ben erg benieuwd
2 jaar geleden
Reactie op Esty1
Hebben sommige van jullie al de nieuwe “Schiphol experience” gehad? Hoe gin ...
Ja ik! Begin mei. Ging prima, tussendoor even uit de rij voor een schone luier langs de kant 👀😅 en weer invoegen toen we klaar waren nu is mijn kind wel een makkelijke baby.. Genoeg (oudere) kinderen die echt heel erg huilde en/of opgetild en gedragen wilde worden.
Ik zorgde voor voldoende (nieuw) speelgoed en wat snacks zodat het voor haar ook leuk bleef haha
Maar goed ieder kind is anders ☺️
2 jaar geleden
En hier mijn ervaring voor het vliegen. E. was 5,5 maand toen we voor het eerst naar Spanje (3 uur) vlogen.
Ik dacht dat ik wel voldoende tijd zou hebben om nog een beetje rond te neuzen/wat eten op het vliegveld maar nee👀 echt op verkeken dat ik met hele andere dingen (lees vermaken/verschonen/fruithapje geven) bezig zou zijn.
Dus de volgende keer dat ik vloog (toen was ze 7,5 maand) had ik ook snacks voor mezelf mee.
En de eerste keer lag de draagzak nog in de auto dus die heb ik ook meegenomen. ECHT TOP! zeker als je nog een eind moet lopen als je het vliegtuig uit komt naar de bagageband waar je buggy op ligt. (beide keren vloog ik met transavia en beide keren moest ik de buggy daar ophalen)
Verder dus voldoende nieuw speelgoed (of ouder speelgoed dat ik 2 weken van tevoren had opgeruimd zodat het weer leuk was tijdens de vlucht) uiteindelijk niet veel nodig gehad want van de 3 uur sliep ze 2 uur gewoon op schoot
Genoeg luiers
Genoeg hydrofiele doeken en extra setjes kleding
Als je fv geeft, extra poeder in de luiertas want als je vertraging hebt dan zit je zonder...
En vooral heel veel geduld!
Heel veel plezier!!
2 jaar geleden
Reactie op Isla_Aurora
En hier mijn ervaring voor het vliegen. E. was 5,5 maand toen we voor het e ...
Hi, fijn dat het zo goed is verlopen en jullie hebben genoten 😊
Ik lees dat je een draagzak mee had. Mijn dochter gaat nooit in de draagzak, en die ik heb is tot 9 mnd. Ze zit daar bijna tegen aan.. Zou je t toch adviseren?
2 jaar geleden
Reactie op Debbyvrossum
.
Nou mijn dochter is al 72cm dus dat pas niet meer 😅
2 jaar geleden
Nou mijn dochter is al 72cm dus dat pas niet meer 😅
Mijn dochter ook en als ik ga vliegen is ze 1 jaar, maar is heel handig voor het een klaptafeltje aan de stoel