16 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf ook een zeer gevoelige huid en gebruik altijd de (witte fles) sensitive van kruidvat eigenmerk. 50+. Ook voor mn zoontje gebruik ik deze. Hij heeft zelf ook een zeer droge en gevoelige huid.

2 jaar geleden

Je kan ook bijv naif nemen en dan spf 50 hebben ze wel. Beter als er zo min mogelijk in zit.

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Je kan ook bijv naif nemen en dan spf 50 hebben ze wel. Beter als er zo mi ...
Ik heb via de h&m een uv werend zwempakje gekocht. Mijn dochter heeft ook een gevoelige huid dus ik gebruik alleen maar producten waar zo min mogelijk in zit. Moet wel zeggen bepanthen eczeem creme werkt hier heel goed.

2 jaar geleden

Weleda 😃! Ik gebruik 30 en 50. Voor onze kleine is 30 voldoende.. maar we hebben het beide.

2 jaar geleden

La Roche Posay anthelios spf 50 voor baby's! Sowieso vind ik La Roche Posay heel fijn voor de gevoelige huid

2 jaar geleden

Deze is ook voor de gevoelige huid. Kwam het beste uit de test van het Consumenten bond.

2 jaar geleden

Onze zoon heeft ook enorme last van eczeem. Wij hebben Biodermal zonnespray SPF 50+ voor kinderen. Die is parfumvrij. Werkte perfect 😊

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook last van erge eczeem. Wij gebruiken biodermal kids factuur 50.

2 jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Mijn dochter heeft ook last van erge eczeem. Wij gebruiken biodermal kids f ...
Deze gebruiken wij

2 jaar geleden

Hier is van garnier gewoon prima!

2 jaar geleden

Sowieso een uv swim suit kopen! En inca zonnebrand werkte hier heel fijn

2 jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Deze gebruiken wij
Super dan ga ik deze ook bestellen!

2 jaar geleden

Reactie op Amandy

Sowieso een uv swim suit kopen! En inca zonnebrand werkte hier heel fijn