5 Reacties

één jaar geleden

Ooo hier ook, zelfde leeftijd. Z'n vader was even tijdelijk wat meer thuis. Hij mocht de woonkamer nog niet verlaten of m'n zoontje begon al hysterisch te huilen. Zelfs als m'n man weg ging en doei zei ging hij huilen, dus we zeggen geen doei meer 🤣🤣. Het is nu weer wat minder gelukkig, maar de band is wel een stuk beter tussen hun, en het is niet meer alleen mama, wat mij ook wel rust geeft. Ik ben nu ook zwanger waardoor m'n man wat vaker ons zoontje meeneemt naar buiten zodat ik even kan rusten, en dat kon hiervoor minder goed omdat m'n zoontje mij perse mee wilde hebben. Ik zou gewoon de voordelen ervan in zien, en zeker niet onzeker worden!

één jaar geleden

Ohh maak je niet druk! Ik snap je gevoel. Onze dochter (16 maand) is vanaf haar geboorte al papa gek! Als ze ziek is en snachts huilend wakker word is het bij mij krijsen! Ze wil dat echt bij papa. Ik heb me erbij neergelegd dat ze gewoon echt een "mannengek" is.. bij zus wil ze niet bij mama wil ze niet.. maar haar broer en papa zijn alles. Het is niet zo dat ze absoluut niets van mij en mijn dochter wil maar heeft toch de voorkeur naar mannen toe🤣

één jaar geleden

Ow dat hoort helemaal bij het opbouwen van de band! Dat heeft niks met jou band met je kleintje te maken, maar alles met hoe hun band zich versterkt. Ook dit wordt met de tijd weer wat makkelijker. Geniet er van dat de band met papa sterker wordt en probeer een manier te vinden om het huilen te verzachten ❤️

één jaar geleden

Hier papa papa papa. Hij is veel meer aan het werk en zelfs veel in het buitenland. Ach, ik vind het wel grappig. En soms ook wel makkelijk😬🤫

één jaar geleden

Hier ook een fase gehad waarin papa alles was. Zodra hij in beeld was wilde mijn dochter naar hem toe. Wij hebben er niet aan toegegeven, ik bracht haar ook wel eens naar bed. Als papa uit beeld was ging het wel weer goed. Nu lijkt deze fase weer af te nemen.