16 Reacties

één jaar geleden

Ja zoiets.. alleen toch anders. Voor de operatie helemaal geen last. Niets te merken. Nu steeds weer ineens keihard huilen in de nacht. Afgelopen nacht iedere 15/30 minuten dus dat was echt pittig. Hij heeft Sofradex gekregen om te druppelen omdat hij zo’n erge oorontsteking (met volop pus) in z’n oortjes had. Kwam de arts vertellen na operatie. Ik denk dat het bij ons dus komt door de medicatie 😣. Wij hebben trouwens wel nog een kussen onder z’n matras liggen! Dat helpt wel al voor een deel.. misschien jou ook?

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ja zoiets.. alleen toch anders. Voor de operatie helemaal geen last. Niets ...
Goede tip! Alleen hebben wij het bedje al sinds de geboorte schuin staan i.v.m oren/reflux ☺️

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Goede tip! Alleen hebben wij het bedje al sinds de geboorte schuin staan i. ...
O Nee 😖 wat erg!! Wat super vervelend voor je! Ik heb zelf echt wel een beetje schrik dat ze eruit komen (door de ontsteking). De kleine kwam vrij slecht uit de narcose.. heb nu gewoon een heel boos kind ineens een groot deel van de dag en hiervoor was het echt een ontzettend lief kindje.. heel veel sterkte 💕 ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat!

één jaar geleden

Oww wat rot voor jullie allemaal! Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Ik merk net dat er kiezen doorkomen! 😭🤐

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Ik merk net dat er kiezen doorkomen! 😭🤐
Een collegaatje van mij zei dat het kennelijk heel veel voorkomend is dat de tandjes ineens doorkomen na het plaatsen van buisjes en/of verwijderen van de amandelen. Dus wie weet is dat het! Hier bleek de kleine een allergische reactie op de medicatie (oordruppels) te hebben. Heel het weekend druk geweest met ziekenhuis bellen, ziekenhuis in/uit, apotheek etc 🙈. Gelukkig lijkt de nieuwe medicatie wel echt oké.. hopelijk blijft dat zo. Nog 6 dagen te gaan 😰

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Een collegaatje van mij zei dat het kennelijk heel veel voorkomend is dat d ...
Oh echt? Nooit gehoord, bizar haha! 2 kiezen tegelijk. Drama, ze wil niets drinken/eten. 😭

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Oh echt? Nooit gehoord, bizar haha! 2 kiezen tegelijk. Drama, ze wil niets ...
Oooo nee! Wat erg! Dat lijkt me echt wel pijnlijk voor zo’n kleintjes! Ook niet ranja of iets wat ze echt super lekker vindt? Of fruithapje? Bij ons helpt chamodent echt heel erg goed en bijtring van natuur rubber (of zoiets). Sterkte ♥️

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Oooo nee! Wat erg! Dat lijkt me echt wel pijnlijk voor zo’n kleintjes! Ook ...
Heb er één danoontje in gekregen. Verder weigert ze alles. Normaal eet ze alles wat ik haar voor zet. 🤣 Op hoop van zegen dat het snel weer goed gaat!

één jaar geleden

Ja hier ook.. hij heeft nog nooit last gehad van oor ontsteking (wel veel vocht erachter) nu 3 weken geleden en er loopt nu heel veel vuil en pus uit en toevallig ook een ontstoken oog. Hij heeft veel pijn aan z’n oren en nachten zijn drama. Terwijl dat nooit meer zo was..

één jaar geleden

Ja hier ook.. hij heeft nog nooit last gehad van oor ontsteking (wel veel v ...
Heeft jouw kleintje ook buisjes? Of amandelen verwijderd? Wat super naar!! Als hij recent is geopereerd zou ik zelf het ziekenhuis bellen 🙈 maar op ons ontslagformulier stond ook expliciet dan bellen (al geldt dat vast alleen voor de eerste dagen maar toch). Sorry dat ik het vraag he want ik meen echt van je te hebben gelezen maar heb een mega migraine aanval gekregen van 4 uur slapen per nacht en zoveel tijd besteden aan het ziekenhuis raadplegen die geen gehoor gaven…

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Heeft jouw kleintje ook buisjes? Of amandelen verwijderd? Wat super naar!! ...
Ja buisjes beiderzijds en neusamandelen. Had vandaag meteen kno gebeld en die hebben druppels voorgeschrevenen ik hoop dat dat werkt

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Heeft jouw kleintje ook buisjes? Of amandelen verwijderd? Wat super naar!! ...
En volgende week telefonisch contact met de kno arts !

één jaar geleden

Ja buisjes beiderzijds en neusamandelen. Had vandaag meteen kno gebeld en d ...
Wat erg!! Wij hebben het bedje wel nog ‘omhoog’ liggen door een kussen onder het matras te leggen (kan ook dekentje zijn). Dat scheelt voor onze kleine enorm veel. Daarmee kan hij slapen. Ziekenhuis gaf aan dat het verstandig is omdat de druk minder wordt op de oortjes daardoor. Misschien heb je daar iets aan? Verder heel veel sterkte en beterschap 😢!!

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Wat erg!! Wij hebben het bedje wel nog ‘omhoog’ liggen door een kussen onde ...
Oh dat is een goeie inderdaad ga ik meteen zo ff proberen Thanks

één jaar geleden

Oh dat is een goeie inderdaad ga ik meteen zo ff proberen Thanks
Alsjeblieft! Hopelijk helpt het jullie allemaal om een iets rustigere nacht te hebben ❤️‍🩹