16 Reacties

2 jaar geleden

Hier de bank, poef, rand rondom openhaard, de box aan de buitenkant, tv kast hahaha wordt allemaal gebruikt om zich aan op te trekken. Inmiddels kan ze ook gewoon bij de muur en deuren gaan staan. Als ze er aan toe zijn doen ze het vanzelf!

2 jaar geleden

Hier de bank, poef, rand rondom openhaard, de box aan de buitenkant, tv kas ...
Ja, dit! Box is idd niet het enige om op te trekken. Komt vanzelf mama! Geniet van je rust 🤣

2 jaar geleden

wij hebben nooit een box gehad maar optrekken nooo problem doen ze vanzelf aan traphek, bank, bad, stoel, kasten haha

2 jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Ja, dit! Box is idd niet het enige om op te trekken. Komt vanzelf mama! Gen ...
Zo echt hoor! Hier zit ze overigens alleen ff in de box wanneer ik moet plassen of haar flesje bijv klaar maak. Vind ik een fijner idee als dat ik haar alleen in de woonkamer achterlaat ookal is het helemaal kindvriendelijk haha. Als ze speelt, speelt ze altijd op de grond. Beter voor de ontwikkeling ook 😊😁

2 jaar geleden

Ze kan zich toch ook optrekken aan de buitenkant van de box? :)

2 jaar geleden

Ze zal er nog niet klaar voor zijn hihih. Zoveel goede ideeën, ze heeft deze opties nog niet uitgevonden of getest! :) thanks ladies!

2 jaar geleden

Zo echt hoor! Hier zit ze overigens alleen ff in de box wanneer ik moet pla ...
Ja, hier ook! Box geeft wat dat betreft meer rust. Hij loopt dan rondjes🤣

2 jaar geleden

Hier zijn papa en mama het favoriete klimrek

2 jaar geleden

Aan de speelgoedkist lukte het heel goed. Inmiddels probeert hij het ook aan zijn stoel. In de box doet hij dat (nog) niet.

2 jaar geleden

De salontafel wordt hier gebruikt! En helaas haar bedje, waarna ze dan keihard begint met jumpen😌

2 jaar geleden

Oh dat komt wel goed, wij hebben geen box. Sinds kort hebben we wel een campingbedje staan waar hij af en toe in gaat maar daar kan hij zich niet aan optrekken. Maar zodra hij daar niet in zit vindt hij genoeg andere dingen waaraan hij zich kan optrekken. Alleen nog wel in de buurt blijven aangezien sommige dingen natuurlijk niet stabiel genoeg zijn

2 jaar geleden

Kan t niet aan de salontafel? Dat doet die van mij, wij hebben ook lage kachels dus daar trekt hij zich ook aan op. Aan de stoelen en de bank ook

2 jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Ja, hier ook! Box geeft wat dat betreft meer rust. Hij loopt dan rondjes🤣
Haha hier ook! Lol wat ze dan (even) heeft haha. Ze steekt nu ook al over tussen de poef en de bank.. los... doodeng 🤣

2 jaar geleden

Hier wordt de box nog zelden gebruikt, maar het optrekken en staan oefent ze op diverse andere plekken (bank, salontafel, tv-kast, buitenkant box, ledikant, papa/mama, aan haar stokke Triptrap etc).

2 jaar geleden

Bij ons gebruiken hij ook zijn wippert en de stoelen. De stoelen zijn echter niet zo stabiel om aan de leuning te trekken. Dus ben ik bang dat hij die vroeg of laat eens gaan omvallen 😕 den onzen vindt het nu plots wel leuker in zijn park, ook al steek ik hem er enkel in als ik niet in de woonkamer ben

2 jaar geleden

She did it! Zonder box haha