16 Reacties
2 jaar geleden
Hier de bank, poef, rand rondom openhaard, de box aan de buitenkant, tv kast hahaha wordt allemaal gebruikt om zich aan op te trekken. Inmiddels kan ze ook gewoon bij de muur en deuren gaan staan.
Als ze er aan toe zijn doen ze het vanzelf!
2 jaar geleden
Hier de bank, poef, rand rondom openhaard, de box aan de buitenkant, tv kas ...
Ja, dit! Box is idd niet het enige om op te trekken. Komt vanzelf mama! Geniet van je rust 🤣
2 jaar geleden
wij hebben nooit een box gehad maar optrekken nooo problem
doen ze vanzelf aan traphek, bank, bad, stoel, kasten haha
2 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Ja, dit! Box is idd niet het enige om op te trekken. Komt vanzelf mama! Gen ...
Zo echt hoor! Hier zit ze overigens alleen ff in de box wanneer ik moet plassen of haar flesje bijv klaar maak. Vind ik een fijner idee als dat ik haar alleen in de woonkamer achterlaat ookal is het helemaal kindvriendelijk haha. Als ze speelt, speelt ze altijd op de grond. Beter voor de ontwikkeling ook 😊😁
2 jaar geleden
Zo echt hoor! Hier zit ze overigens alleen ff in de box wanneer ik moet pla ...
Ja, hier ook! Box geeft wat dat betreft meer rust. Hij loopt dan rondjes🤣
2 jaar geleden
Aan de speelgoedkist lukte het heel goed. Inmiddels probeert hij het ook aan zijn stoel. In de box doet hij dat (nog) niet.
2 jaar geleden
Oh dat komt wel goed, wij hebben geen box. Sinds kort hebben we wel een campingbedje staan waar hij af en toe in gaat maar daar kan hij zich niet aan optrekken. Maar zodra hij daar niet in zit vindt hij genoeg andere dingen waaraan hij zich kan optrekken. Alleen nog wel in de buurt blijven aangezien sommige dingen natuurlijk niet stabiel genoeg zijn
2 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Ja, hier ook! Box geeft wat dat betreft meer rust. Hij loopt dan rondjes🤣
Haha hier ook! Lol wat ze dan (even) heeft haha. Ze steekt nu ook al over tussen de poef en de bank.. los... doodeng 🤣
2 jaar geleden
Bij ons gebruiken hij ook zijn wippert en de stoelen. De stoelen zijn echter niet zo stabiel om aan de leuning te trekken. Dus ben ik bang dat hij die vroeg of laat eens gaan omvallen 😕 den onzen vindt het nu plots wel leuker in zijn park, ook al steek ik hem er enkel in als ik niet in de woonkamer ben