15 Reacties

2 jaar geleden

Ik was over, maar ze bleef honger houden en kwam om de 2 uur voor een voeding. Ze wilde der vaste voeding niet meer. Ben dus weer terug op nr 1 en volgens de kinderarts was het ook niet nodig die vond t allemaal maar onzin de opvolgmelk haha

2 jaar geleden

Nee, ik geef nog steeds en blijf bij nr 1. Zoontje is nu 7,5 maand. Er zit zo'n minimaal verschil in en gezien hij vast voedsel er bij krijgt maak ik mij daar niet druk om. Bij keuringsdienst van waren is dit geloof ik ook een x uitgezocht, misschien de moeite om even terug te kijken?

2 jaar geleden

Ja wij zijn al een maand of 3 over. Hoezo wil je niet over?

2 jaar geleden

Ja met 6 maanden gewoon over gegaan naar nummer 2. Gaat prima, niks veranderd aan haar eetpatroon ofz.

2 jaar geleden

Ik geef wel 2! Die is nog wel eens in de reclame hahaha en voor het ijzer. Verder ga ik niet

2 jaar geleden

Reactie op Willow20-21

Nee, ik geef nog steeds en blijf bij nr 1. Zoontje is nu 7,5 maand. Er zit ...
ja die heb ik dus gezien daarom vind ik overstappen ook niet nodig :)

2 jaar geleden

Ja wij zijn al een maand of 3 over. Hoezo wil je niet over?
om het onderzoek van de keuringsdienst van waarden hierover

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

om het onderzoek van de keuringsdienst van waarden hierover
Dat ging volgens mij meer over 2 naar 3. Je moet wel over naar de twee ivm de ijzer hoeveel. Nja je moet niets natuurlijk. Maar tussen 1 en 2 zit wel degelijk verschil

2 jaar geleden

Wij zijn over na nr 2. Cb adviseerde mij dit toch, ik had ook mijn twijfels. Ik heb bij kruidvat merk de pakken naast elkaar gehouden en qua suikers zat er minimaal verschil in. Vgm wordt dit pas echt meer vanaf 3 etc

2 jaar geleden

Dat ging volgens mij meer over 2 naar 3. Je moet wel over naar de twee ivm ...
Ik heb nutramigen LGG en daarbij is de hoeveelheid ijzer juist lager bij nr 2 ..

2 jaar geleden

Ik heb nutramigen LGG en daarbij is de hoeveelheid ijzer juist lager bij nr ...
Ja, maar dat kan je eigenijk sowieso niet vergelijken met de normale voedingen omdat het speciaal voor kma allergie en sowieso een andere samenstelling heeft

2 jaar geleden

Ja, maar dat kan je eigenijk sowieso niet vergelijken met de normale voedin ...
Dat zou heel omslachtig zijn, lijkt mij dat de voedingsbehoefte hetzelfde is van alle baby's kma of niet

2 jaar geleden

Ik ben wel naar 2 over gegaan voornamelijk omdat deze wel eens in de aanbieding komt. Ik ga verder niet naar 3 etc

2 jaar geleden

Ja al sinds maand 6. Wel overgestapt van Nutrilon naar Kruidvatmerk vanwege het grote prijsverschil. En hij doet het goed. Het grootste verschil was dat hij van opvolgmelk langer vol zat (naar mijn idee).😊

2 jaar geleden

Ons werd vanuit het cb aangeraden om nog langer door te gaan met nummer 1 omdat hij papjes niet veel eet en nog wat te onstabiel is voor de rapley methode (vinden wijzelf). Cb gaf aan dat als die nog niet veel vast voedsel binnen kreeg ze aanraadde om toch nog even met 1 door te gaan. Wij zitten overigens ook op de nutramigen maar ik ga er niet van uit dat dat verschil maakt met overstappen op de opvolgmelk ( behalve dat je natuurlijk op nutramigen lgg2 overstapt haha)