7 Reacties
2 jaar geleden
ik houd het bij nummer 2
je kunt aflevering keuringsdienst van waren even bekijken over melk
2 jaar geleden
Wij zijn nooit naar 2 gegaan. 1 en 2 is bijna hetzelfde en de ijzer kan je ook uit voeding halen
2 jaar geleden
Reactie op Snoopy12
wat is dat heet de site zo
tv programma
https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001
2 jaar geleden
Wij houden het hier ook op nummer 2. Wij hebben van het begin al Jumbo eigen merk gegeven en zijn daar dik tevreden over. De tips over de aflevering van de keuringsdienst van waarde is een goeie om te kijken! Zo zonde dat ze daar zo veel suikers in mikken en dan we onze kinderen klaar stomen om suikerverslaafde maken. Dat ik daar zelf voor kies om cola of andere suikerdranken te drinken is aan mij maar ik maak de keuze niet voor mijn dochter. Ik heb daar t zelfde mee met de pyjamapap of de "kinderyoghurt" die geef ik ook niet toen ik zag hoe veel toegevoegde suikers daar in zitten 🥲
2 jaar geleden
Misschien ligt het aan het merk? Wij gebruiken biologisch huismerk van de ah en daar staat in de ingrediënten lijst dat er minder suiker in 3 zit dan 2, en zeker minder tov 1.
In drie wel iets meer koolhydraten maar waarvan suikers 5,5 ipv 5,6 van 2. En in 1 zijn alle koolhydraten suikers namelijk 7,2 gram.
Ik weet dat de verschillen niet mega zijn maar dat verhaal van suikers klopt dan dus niet altijd.