3 Reacties

één jaar geleden

Wat ook heel goed voor de weerstand is is probiotica! Goede weerstand begint in de darmen. Kleine meid hier krijgt t al sinds ze 5 weken oud is en tot nu toe 2x ziek geweest (griep en corona). Nu 13 maanden oud. Ging een tijdje naar het kdv maar werd niet ziek of verkouden 😊. Ze krijgt overigens de dino orthiflor van orthica. De poedervariant. Miss heb je er wat aan!

één jaar geleden

Wij hebben een kleintje die naar het kinderdagverblijf gaat. Hij is eigenlijk nooit ziek (1x buikgriep en 1x rs virus in een jaar) en ook zelden verkouden (terwijl andere kinderen het op z’n groepen wel heel erg hebben). Wij geven pediaperm in de ochtend in yoghurt, sambucol junior en in de avond geven we lactophar junior. Hij is serieus eigenlijk heel gezond 😃. Ik heb kortingscodes voor de pediaperm en de lactophar junior dus als je die zou willen gebruiken, let me know.. Persoonlijk ben ik altijd van uitproberen voor maandje of 2. Als het werkt ga ik verder en anders stel ik het weer bij 😃. Misschien heb je daar wat aan. Voor de oscillococcinum heb ik geen tips, sorry niet geprobeerd… O Ja… je doet natuurlijk echt niets verkeerd! Is gewoon weerstand opbouw 🍀😘

één jaar geleden

Ook wij geven onze dochter al praktisch vanaf haar geboorte probiotica en toeval of niet, echt ziek is ze nog niet geweest. En ze gaat wel naar het dagverblijf waar ze tussen de snotterige kindjes zit 🤞🏼