20 Reacties
2 jaar geleden
Hier is het soms smiddags drama. Maar denk door sprong. Meestal gaan ze pas met 1,5-2jr van het tweede slaapje af.
Als jouw zoontje het er goed op doet, prima toch? Je merkt het vanzelf als hij er wel of geen behoefte meer aan krijgt.
2 jaar geleden
Verschilt natuurlijk per kind, maar mijne slaapt nu sinds een maand nog maar 1 keer per dag. Die slaaptijd ligt tussen 1.5 en 2.5 uur. Meestal leg ik haar om 11 uur in bed.
Eerder wil ze niet meer, en als dat wel een keer lukt wil ze de rest van de dag al helemaal niet meer slapen; dan maar over op 1 slaapje.
Ze gaat wel meestal al om 18.30 naar boven.
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde 'probleem' sinds een week of twee! In de ochtend een dutje van 10 tot 11 en dan is meneer tot bedtijd (19.00) wakker. Ik verwacht dat het met een sprong te maken heeft want hij lijkt wel moe in de middag. Hij heeft afgelopen twee weken één middag een uurtje geslapen, de rest van de dagen lag ie te kletsen in bed🙈 Sem is iedere keer al vroeger dan het gemiddelde over gegaan op een slaapje minder. Dus het zou me niets verbazen als dat nu ook het geval is. Gelukkig is ie nog steeds heel vrolijk, ook met een slaapje minder🥰 Ik zou lekker je eigen kindje volgen en doen wat voor jou goed voelt!☺️
2 jaar geleden
Hier ook eentje, sinds ruim een week. Ik hoop maar dat het een sprongetje is. Want ze is erg moe. Dit kennen wij niet van haar, eerder sliep ze 's ochtends en smiddags super goed.
Moet ook zeggen dat ze sinds deze week niet meer xe vrolijkste is, huilen, jammeren, en aan ons vast geplakt zitten. Denk dus wel een sprongetje
2 jaar geleden
Hier is het soms smiddags drama. Maar denk door sprong. Meestal gaan ze pa ...
Tussen de 15 en 18 maanden naar 1 slaapje.
2 jaar geleden
Hier wisselt het zich eigenlijk een beetje af. Ene dag 1 dutje, omdat ie het dan gewoon echt niet doet. Andere dag wel 2. Met 1 dutje ligt ie om 18.30 ko tot 7.00 's ochtends. Met 2 dutjes gaat ie later naar bed, om 20.00 ongeveer, tot de volgende ochtend. Wij kijken een beetje per dag. 😄
2 jaar geleden
Hier in de middag ook al een tijdje drama met zijn dutje. Haal hem nu in de ochtend echt na een half uur uit bed en zorg dat er minstens 3 uur tussen zit voor ik hem opnieuw in bed leg. Dit werkt wel. Wil nog niet gelijk naar 1 dutje overstappen aangezien hij tot 2 weken geleden nog 2x 1,5 tot 2 uur sliep. Kijken het nu zo even aan.