10 Reacties
2 jaar geleden
Persoonlijk zou ik zelf eerst alle flesjes rustig aan afbouwen. Ook na 1 jaar halen ze er nog veel voedingsstoffen eruit. En als ze van de melkvoedingen af is gewoon 1x per dag een beker melk aanbieden bij het ontbijt bijv. Maar dan gewoon als drinken netzoals je nu water enz aanbiedt
2 jaar geleden
Reactie op Liena003
Ja maar mijn ha raad melk af vanwege de nadelen van zuivel. Uiteraard de fl ...
Sinds wanneer is melk slecht? Staat toch echt in de schijf van 5!
2 jaar geleden
Reactie op Liena003
Nou slecht weet ik niet. Maar als je baby geen zuigeling meer is heeft het ...
Bron: voedingscentrum
2 jaar geleden
Dus geen flesjes meer en ook geen “normale” melk? Wat geef je ze dan heel de dag? Alleen maar water, thee of sap?
2 jaar geleden
Ik ben echt een zuivelliefhe ster (vooral kaas en yoghurt) ik kan in de ochtend geen boterham achter mijn kiezen krijgen maar wel cornflakes of yoghurt met fruit. Dus iedere ochtend eet of drink ik zuivel. Ik ben er niet slechter van geworden en onze dochter zal er daarom ook mee op gaan groeien. Ze eet nu al met heel veel plezier yoghurt dus ik gok dat dit wel goed gaat komen haha.
Vrienden van ons zijn veganistisch maar geven hun kinderen wel gewoon melk omdat ze juist daar voor de ontwikkeling nu wel voordelen van zien🤷🏻♀️
2 jaar geleden
best raar als de who adviseert om borstvoeding te geven tot twee jaar om dan maar gewoon te stoppen bij 1 jaar met formula
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
best raar als de who adviseert om borstvoeding te geven tot twee jaar om da ...
Is zeker raar en er is ook bewezen dat een dreumes ook nog veel voedingstoffen uit de melkvoedingen haalt!